Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har 3 maskiner, en tilkoblet kabel og 2 med trådløs tilkobling.

Etter at ny versjon av MSN 7.5 ble lastet ned, fungerer ikke maskinene i det trådløse nettverket. Vanlig internett tilkobling fungerer med høy hastighet, men hver gang man kobler til MSN går hastigheten betraktelig ned og man blir ikke koblet til. Vi har sjekket det som sjekkes må, feilmeldingen vi får er nr. 80072745.

noe om brannmur, brannmuren er frakoblet... Har noen peiling

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme kommer på min maskin!!!! og så flink jeg er med data så kan den bare glemme å bli fiksa med det første... :ler: også funker ikke e-posten min på msn via outlook står det. :klø: skjønner ikke bæret jeg...

Skrevet

Uttrykket meg litt klossete, internett fungerer på alle maskinene, men ikke MSN etter at vi fikk den nye versjonen. heller ikke MSN 6.1 virket. Noen antyder at det kan ha med routerinnstillingen å gjøre?

Gjest Splitter Pine
Skrevet
Det samme kommer på min maskin!!!! og så flink jeg er med data så kan den bare glemme å bli fiksa med det første... :ler: også funker ikke e-posten min på msn via outlook står det.  :klø: skjønner ikke bæret jeg...

E-post på msn via outlook funker bare om du har msn hotmail plus nå. Det er msn som har laget et krav om det slik at flere skal kjøpe plus-pakken.

Skrevet

en annen filleting jeg har merket ved versjon 7.5 er at jeg ikke får scrollet opp i samtalen uten at den hopper ned igjen med en gang

Skrevet

Hvorfor oppgradere noe som allerede funker? (MSN 7.0)

Skrevet (endret)

måtte legge inn nytt operativsystem pga massiv systemkræsj og da fikk jeg ikke muligheten til å benytte 7.0

prøvde til og med å laste ned 7.0 fra dc++ men ved installering fikk jeg beskjed om at installasjonen ikke kunne fullføres før jeg oppgraderte til nyeste versjon.

helt latterlig egentlig

angående den feilmld du får Nieida.. har du prøvd å søke opp den spesifikke feilmld på f.eks google ?

Endret av smulemor
Skrevet

Skjønner ikke helt hvordan jeg søker etter feilmeldingen på google....

Skrevet

Hvis du får en feilmelding opp på skjermen, så bare skriver du den rett inn i Google.

Ingen versjoner av MSN funker.....

Er det ikke snart på tide at vi bytter ut MSN med noe som funker. Kanskje Google Talk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...