Maria trollunge Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 (endret) Lagde meg tider for rein nysgjerrighet Der ein tok kontakt og spurte om alt og ingenting, eg var kald. Men han tok kontakt daglig så då blei eg litt reven med. Han ville plutselig møte meg. Vi hadde avtalt en dag men så ville han komme tideligere for få meir tid. Han komme på besøk. Han gir uttrykk for han vil være 3 dager. Men eg gir klar beskjed om vi må møttes så tar vi der ifra. Møte er veldig hyggelig men blir sex etter 3 timer første møte. Ikkje planlagt ifra min sin side tydeligvis for hans Vi hadde planer dagen etterpå med overnatting osv. Vi må på butikk og merke fort at han er ikkje litt interessert at andre skal se oss. Han går innpå butikken lenge etter meg og unngår meg i butikken. Tilbake igjen bilen merke eg han er veldig stille. Eg prøve dra opp stemninga men lykkes ikkje med det. Eg gir mykje uttrykk på at vi ikkje kjenner hverandre det man har gjort var veldig rart ifra min side. Og spørre om kem er han osv. Då får eg beskjed at det ikkje noe meir å venta. Vi går på tur der mye folk. Og han ligge enten langt bak eller langten foran, men tar pauser sammen. Men går mye på tlf bak meg. Etter et stykke må han plutselig heim. Men kan ta turen med meg men ikkje overnatting. Han ønske ikkje sitte med mye folk og trekke seg unna. Stemninga mellom oss er veldig fin tilbake igjen. Vi snakke om turer vi har lyst på gå sammen. Og i det han reise så er det knapt et hade ifra han. Det ikkje noe om avtale om møtes igjen eller noe. Han reise heim til seg sjølv, og dagene etter på høre eg ingenting ifra han. Har prøvd sendt snap av det han er interessert i men får ingenting tilbake No sitte eg igjen med skamfull følelse. Vi har felles venner også. Endret 29. august 2021 av Maria trollunge
GrønnNellik68 Skrevet 29. august 2021 #3 Skrevet 29. august 2021 Gratulerer du havnet i den klassiske sex fella. Du hører nok ikke mer fra han før han er kåt og klar for litt skambelagt omgang med deg bare for litt sex. 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #4 Skrevet 29. august 2021 Bare ute etter sex eller ikke, veldig uhøflig og dårlig oppførsel av han Anonymkode: 188ed...517 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #5 Skrevet 29. august 2021 En tulling som har servert løgner til deg…..var nok kun sex han ville ha. Anonymkode: 9990c...8d6 1
Maria trollunge Skrevet 29. august 2021 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Bare ute etter sex eller ikke, veldig uhøflig og dårlig oppførsel av han Anonymkode: 188ed...517 Ja både og. Men han var veldig hyggelig gjennom natta holdt rundt meg og alt. Var ein som kunne sakene sine for dra damer Men synst det var så rart for eg fikk del info om han.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #7 Skrevet 29. august 2021 Maria trollunge skrev (39 minutter siden): ...synst det var så rart for eg fikk del info om han. Det er jo sånn de folkene drar damer. Ved å virke som om de deler info om seg selv. Anonymkode: 685f8...462 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #8 Skrevet 29. august 2021 Wow, for en klein fyr. Anonymkode: c0bb4...4e6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #9 Skrevet 29. august 2021 33 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo sånn de folkene drar damer. Ved å virke som om de deler info om seg selv. Anonymkode: 685f8...462 Dette! Det får oss til å føle at vår connection med dem er så spesiell og fin siden denne karen føler at han kan åpne seg opp til oss. De sier gjerne også noe slikt som "jeg har ikke sagt dette til så mange før, men [insert trist/traumatisk/personlig informasjon her] og vi føler at de liker oss så godt som tør å dele med oss. I tillegg er det også typisk at de vil kose masse, holde rundt oss, kysse oss søtt i panna og oppføre seg som kjærester når man er sammen - fordi de vet at det er noe kvinner faller for, som fluer. Vi elsker den slags og vil ha mer. Anonymkode: 8b9d7...e6c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå