sørlands-jenta Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 hei har lyst å kjøpe bursdage på amazon ,men har aldri bestilt der før. Hva er frakten på ? hva er deres erfaring med den siden?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #2 Skrevet 29. august 2021 Frakt varierer, du får den opp når du skal sjekke ut. Har bestilt flere ting, ikke opplevd noe negativt enda. Anonymkode: 23dff...8f2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #3 Skrevet 29. august 2021 Har nettopp hatt min første negative opplevelse på amazon. Bestilte tre varer, og den tredje ser ut til å ha forduftet. Ble blokkert ute fra kontoen min på amazon fordi datoene på mastercardet ikke stemte med det som lå inne(er samme kort så jeg forstår det ikke). Finner ingen mail, kun et tlf nr. Ikke så gira på å ringe amazon. Anonymkode: 329ee...bd0
Cata Skrevet 29. august 2021 #4 Skrevet 29. august 2021 Har handlet en del der og så langt ikke hatt problemer, men det skal sies at jeg oftest har handlet bøker der da. Frakt er oppgitt, og de få gangene jeg har handlet litt større ting enn bøker har jeg sjekket ut prisen på frakt via JetCarrier også. Den kommer ofte bedre ut enn fraktløsningene til amazon.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #5 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): har dere egentlig lyst til å støtte hvordan Amazon behandler deres arbeidere? Anonymkode: 2fef6...6d9 Nei, men når man trenger produkt som ikke selges i norge så er det ikke så enkelt. Ikke noe glam, men helseprodukt lege har gitt instrukser om å skaffe. Anonymkode: 329ee...bd0 4
sørlands-jenta Skrevet 31. august 2021 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (På 29.8.2021 den 11.20): har dere egentlig lyst til å støtte hvordan Amazon behandler deres arbeidere? Anonymkode: 2fef6...6d9 hvordan blir de behandlet ? vet ingenting om amazon hare bare sett att de har en ting jeg ville kjøpt
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #7 Skrevet 31. august 2021 Handlet endel der før, men synes at mange ting ikke lkan leveres til norge. Bruker heller ebay eller banggood. Anonymkode: 2635d...de9
Andrea_S Skrevet 28. februar 2024 #8 Skrevet 28. februar 2024 Skal gå fint å handle derfra. Nå som den gamle 350 kr tollgrensa er borte er de med i VOEC og sørger for riktig inndraging av moms osv også. Spesielt bøker går fint å kjøpe derfra, og mindre ting. Man kan bruke Amazon.co.uk i england eller den tyske avdelingen så går det kanskje kjappere. Dyre ting er uansett sjeldent anbefalt å handle fra utlandet. Her er en nyere Amazon erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå