AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 Det ble en uenighet (egentlig en søskenkrangel hvor 17-åringen tok feil syntes de voksne). Begge var enige (de voksne). Ugdommen (som tidligere har vært utagerende, men som nå «alltid» er snill og høflig) sier «hold kjeft» til stefar (som alltid er snill. Han igjen responderer med å bli skikkelig fyrt og sier tilbake og gi fingeren. Ja, jeg hadde mine tanker, hva syntes dere? Saken er lagt på is, men jeg vil gjerne ha synspunkt. Takk 😊 Anonymkode: 85716...6c4
Silva Pluvialis Skrevet 29. august 2021 #2 Skrevet 29. august 2021 Synes det var en umoden reaksjon av stefar. 22
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #3 Skrevet 29. august 2021 Hahaha, er dette sant? En voksen mann som viser fingeren til en ungdom? 😂 Anonymkode: 9d030...c6b 12
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #4 Skrevet 29. august 2021 Han ble sint. Det skjer. Hvis ikke det er en gjentagende greie ville jeg latt det ligge. Anonymkode: a012e...cc9 7
Gjest WhisperingWind Skrevet 29. august 2021 #5 Skrevet 29. august 2021 Ehm👀🙈🤣 Det er selvsagt ikke greit. Men jeg tror jeg hadde ledd meg ihjel av det 😅 En voksen som er så sint at han viser fingeren liksom 😂😂😂 Stefar gjør det ikke igjen OG bør si unnskyld til 17 åringen og si at det var barnslig og umodent av han.
Gjest BethD Skrevet 29. august 2021 #6 Skrevet 29. august 2021 Å vise fingeren er noe jeg og samboer gjør til hverandre når vi er «liksom sure» på hverandre og da ler vi godt. Det er altså en utrolig barnslig og lite seriøs gest, i mine øyne. Hadde han gjort det i fult alvor mot meg eller tenåringene hadde jeg ledd meg ihjel…. Det går jo ikke an 😂
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #7 Skrevet 29. august 2021 Huff å huff så traumatisk dette må være for det lille barnet på 17 år... Helt seriøst så høres det ut for at 17 åringen ikke har fått oppdragelse, eller er bare enda et offer for moderne pedagogisk der alt handler om følelser og fri flyt når det gjelder oppførsel. Blir vel totalkrasj når voksenlivet og virkeligheten slår inn. Stefar høres også ut som en klovn og dette er sikkert en dysfunksjonell familie av ypperste sort. Anonymkode: bc7cf...475 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #8 Skrevet 29. august 2021 Helt innafor å vise fingeren for en 17 åring. Anonymkode: 75ab8...c10 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #9 Skrevet 29. august 2021 Stefar viser finger til en ungdom? Ikke innafor. Veldig umoden reaksjon. Ærlig talt. Anonymkode: 6cd83...682 5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #10 Skrevet 29. august 2021 Aller mest er det vel bare pinlig Anonymkode: d0117...b60 6
Gjest theTitanic Skrevet 29. august 2021 #11 Skrevet 29. august 2021 Bare å glemme, men ved å vise fingeren så viser han at han er akkurat på samme nivå. Ergo ingenting i veien for å si "hold kjeft " til hverandre heller, for barnslig oppførsel er visst standarden i deres hus. Hvem skal ungdommen lære av når det ikke er noen gode forbilder hjemme?
infectedsopp Skrevet 29. august 2021 #12 Skrevet 29. august 2021 Sorry, men jeg syns dette var litt komisk! 😂 Hadde latt den ligge så lenge det er et engangstilfelle. 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #13 Skrevet 29. august 2021 Jeg hadde ledd høyt. Noe så komisk. Anonymkode: fa3c3...e3a 1
I Grosny Skrevet 29. august 2021 #14 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det ble en uenighet (egentlig en søskenkrangel hvor 17-åringen tok feil syntes de voksne). Begge var enige (de voksne). Ugdommen (som tidligere har vært utagerende, men som nå «alltid» er snill og høflig) sier «hold kjeft» til stefar (som alltid er snill. Han igjen responderer med å bli skikkelig fyrt og sier tilbake og gi fingeren. Ja, jeg hadde mine tanker, hva syntes dere? Saken er lagt på is, men jeg vil gjerne ha synspunkt. Takk 😊 Anonymkode: 85716...6c4 Naturlig reaksjon, men ikke heldig. Stefar setter jo et dårlig eksempel.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. august 2021 #15 Skrevet 29. august 2021 Ikke innafor å vise fingeren til noen, det er en veldig umoden ting å gjøre.
Rosatoast Skrevet 29. august 2021 #16 Skrevet 29. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det ble en uenighet (egentlig en søskenkrangel hvor 17-åringen tok feil syntes de voksne). Begge var enige (de voksne). Ugdommen (som tidligere har vært utagerende, men som nå «alltid» er snill og høflig) sier «hold kjeft» til stefar (som alltid er snill. Han igjen responderer med å bli skikkelig fyrt og sier tilbake og gi fingeren. Ja, jeg hadde mine tanker, hva syntes dere? Saken er lagt på is, men jeg vil gjerne ha synspunkt. Takk 😊 Anonymkode: 85716...6c4 Høres ut som at det er dere voksne som trenger oppdragelse. Hvis det er en søskenkrangel, hvorfor skal for det første dere voksne bry dere og "bli med"? Dere har å være stille, så sant det ikke blir skikkelig stygt. Ste-far er veldig umoden, og burde si unnskyld - for slik oppfører man seg ikke. Uavhengig om syttenåringen HAR vært utagerende, så er vel ikke dette en unnskyldning for å oppføre seg som en dritt mot denne ungdommen? Alle som utagerer har det utrolig vondt med seg selv, du som voksen mor burde ha den innsikten til å vite dette. Skam deg. Til sist, ungdommen i deres hus tar etter deres eksempel - så takk deg selv, og gubben din hvis ungene dine er uoppdragne, eller ikke. Endret 29. august 2021 av Rosatoast 2
Gjest Villfisker Skrevet 29. august 2021 #17 Skrevet 29. august 2021 Syns faktisk stefaren var verst her 😂
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #18 Skrevet 29. august 2021 Han er stedfar! og ikke far! hadde nok selv vist fingeren til den drittungen 🤣 Anonymkode: d3ab0...8bb 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #19 Skrevet 29. august 2021 Dette er jo typisk helt umulig å gi noe fornuftig svar på uten å kjenne både kontekst og relasjon. Problemstillingen er rar, da. Anonymkode: 43ec7...e05 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #20 Skrevet 29. august 2021 Å vise noen fingeren er på samme nivå som å kalle noen bæsj og si at de ikke får komme i bursdagen min! Anonymkode: f7130...b3c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå