Gå til innhold

Sex og kreftbehandling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min partner har kreft og har begynt med cellegift.

Formen er overraskende god foreløpig, men det har ikke blitt det hyppige sexlivet som vi har hatt frem til nå.

Jeg ser at han ikke har det bra og er lei seg, dessuten er det ikke alltid snurrebassen hans spiller på lag.

Pga lavt immunforsvar når han går på cellegift så kan vi ikke være så tett på hverandre siden han ikke tåler en forkjølelse eller lign, så når vi først har sex er det han som tar meg bakfra sånn at jeg ikke skal puste på han.

Det blir en ganske kald og "rett på" sex som jeg ikke tenner på, men slik som situasjonen er nå så blir jeg med på denne sexen fordi han ønsker det.

Det er jo viktig å ha litt sex selv om partner er kreftsyk tenker jeg.

Hvordan har dere det med kreft og sex?

Anonymkode: 5c06e...2af

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er jo viktig å ha litt sex selv om partner er kreftsyk tenker jeg.

Om du bryr deg om partnere din, så er det viktigste at han blir frisk. 🤦‍♀️ Ta det du får, og ikke klag. Kjøp deg en dildo i mellomtid om det blir for lite for deg. 

• Liker 2
Skrevet
CorvusCorax skrev (4 minutter siden):

Om du bryr deg om partnere din, så er det viktigste at han blir frisk. 🤦‍♀️ Ta det du får, og ikke klag. Kjøp deg en dildo i mellomtid om det blir for lite for deg. 

Jeg synes det er deilig å ikke ha så ofte sex jeg, siden det har vært litt mye mas om sex innimellom.

Savner mye mer det å ligge i armkroken...

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er deilig å ikke ha så ofte sex jeg, siden det har vært litt mye mas om sex innimellom.

Savner mye mer det å ligge i armkroken...

Ts

Ja vel? Så hva er problemet? Ligg i armkroken hans og vis ham kjærlighet. 

• Liker 1
Skrevet
CorvusCorax skrev (2 minutter siden):

Ja vel? Så hva er problemet? Ligg i armkroken hans og vis ham kjærlighet. 

Kan ikke når han har dårlig immunforsvar, men det er jo andre måter å vise kjærlighet til hverandre da heldigvis.

Ts

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kan ikke når han har dårlig immunforsvar, men det er jo andre måter å vise kjærlighet til hverandre da heldigvis.

Ts

♥️

Det må være sårt. 

Endret av Fioljenta
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ts

Snodigste jeg har hørt. Jobber du for renholds etaten  og skipper personlig hygiene etter jobb? 

Har selv gått gjennom det samboeren din går gjennom nå, sex ble det dårlig med i en 6 måneders tid, men vi var da kjærlige med hverandre like vel.

Hvis han skyver deg fra deg så tenker jeg det heller skyldes at han ikke har det helt bra mentalt i den prosessen han går gjennom, og ønsker derfor å være mest mulig alene. Fysisk så vel som mentalt. 

Anonymkode: 5e5bb...e8d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Snodigste jeg har hørt. Jobber du for renholds etaten  og skipper personlig hygiene etter jobb? 

Har selv gått gjennom det samboeren din går gjennom nå, sex ble det dårlig med i en 6 måneders tid, men vi var da kjærlige med hverandre like vel.

Hvis han skyver deg fra deg så tenker jeg det heller skyldes at han ikke har det helt bra mentalt i den prosessen han går gjennom, og ønsker derfor å være mest mulig alene. Fysisk så vel som mentalt. 

Anonymkode: 5e5bb...e8d

Ts her.

Han er livredd for å bli syk når immunforsvaret er dårlig, og da må jeg/ vi ta hensyn.

Jeg er rundt folk daglig og vil ikke dra med hjem hverken korona eller halsvirus .

Vi har ikke fått dose to enda, og bor et sted med mye smitte.

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...