Leonora99 Skrevet 11. september 2021 #21 Del Skrevet 11. september 2021 TSP skrev (På 8.9.2021 den 11.39): Går det utover funksjonaliteten på siden for deg? Hvor ofte skjer det? Ja, alt går utrolig tregt og må trykke 4-5 ganger på alt før noe skjer, når jeg først kommer inn laster alt seg veldig tregt. Slik kvinneguiden er nå orker jeg ikke å være her da det går altfor tregt. det skjer hele tiden, ingen sider her inne blir ferdiglastet, kun litt under halvveis. Private meldinger kommer jeg ikke inn på lenger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettMeg Skrevet 11. september 2021 Forfatter #22 Del Skrevet 11. september 2021 Leonora99 skrev (8 timer siden): Ja, alt går utrolig tregt og må trykke 4-5 ganger på alt før noe skjer, når jeg først kommer inn laster alt seg veldig tregt. Slik kvinneguiden er nå orker jeg ikke å være her da det går altfor tregt. det skjer hele tiden, ingen sider her inne blir ferdiglastet, kun litt under halvveis. Private meldinger kommer jeg ikke inn på lenger Helt enig. Akkurat likt hos meg. Må trykke på en tråd flere ganger før jeg kommer inn. Skikkelig irriterende at ingen sider her inne blir ferdiglastet ned. Gått noen uker siden jeg startet tråden her nå. Veldig merkelig at de ikke klarer å fikse dette. Utrolig frustrende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettMeg Skrevet 29. september 2021 Forfatter #23 Del Skrevet 29. september 2021 Nå har kg blitt enda verre en tidligere, trodde ikke at det skulle være mulig engang. Jobbes dette med eller har dere gitt opp? Samme problemet, bare nå er det enda tregere. Må sette av god tid hvis jeg vil inn på kg.no. Laster utrolig dårlig opp. Må alltid prøve flere ganger for første gangen henger siden seg bare opp. Samme med hver tråd jeg prøver å komme inne på. Den blå linjen øverst på siden som viser at siden er lastet opp kommer ikke engang halvveis. Verre en tidligere… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå