Minamemina Skrevet 28. august 2021 #1 Skrevet 28. august 2021 Jeg har hørt om festblødninger. Det ligner på mensen. Dere som har hatt det, tok dere gravid test når dere blødde?Vil den vise positiv selvom man blør?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #2 Skrevet 28. august 2021 Hvis du er gravid og det er en festeblødning så kan den vise positiv, men det er vel muligens litt tidlig for å få utslag når egget akkurat fester seg? Hcg-produksjonen starter jo samtidig som at egget fester seg vel. Anonymkode: bb96b...9c5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #3 Skrevet 29. august 2021 "Festeblødning" er et litt misvisende uttrykk, da det du beskriver sannsynligvis er hormonelle blødninger som er vanlig rundt tidspunktet man skulle hatt mensen, og ikke har noe å gjøre med at egget fester seg. Opplevde selv å spotte i 2-3 dager da jeg skulle hatt mensen, men det kom liksom aldri i gang til noe mer. Tok da en test, som ble tydelig positiv 😊 Anonymkode: 5754b...661
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #4 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (På 29.8.2021 den 8.56): "Festeblødning" er et litt misvisende uttrykk, da det du beskriver sannsynligvis er hormonelle blødninger som er vanlig rundt tidspunktet man skulle hatt mensen, og ikke har noe å gjøre med at egget fester seg. Opplevde selv å spotte i 2-3 dager da jeg skulle hatt mensen, men det kom liksom aldri i gang til noe mer. Tok da en test, som ble tydelig positiv 😊 Anonymkode: 5754b...661 Nei. Festeblødning er en egen «greie». Hadde det selv 14 dager før menstruasjon når egget festet seg. Anonymkode: 310ef...e85
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #5 Skrevet 1. september 2021 Du tester vel ikke med graviditetsprøven i blodet så det har da ingenting å si...? Anonymkode: 1b107...77c
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #6 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Nei. Festeblødning er en egen «greie». Hadde det selv 14 dager før menstruasjon når egget festet seg. Anonymkode: 310ef...e85 Så du hadde festeblødning før egget egentlig har hatt tid til å slippe og komt ned til livmoren? Anonymkode: 392c8...427
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #7 Skrevet 1. september 2021 22 hours ago, AnonymBruker said: Nei. Festeblødning er en egen «greie». Hadde det selv 14 dager før menstruasjon når egget festet seg. Anonymkode: 310ef...e85 Om det var 14 dager før forventet menstruasjon, var det nok heller blødning i forbindelse med eggløsning 😊. Poenget mitt var at folk på prøverforum bruker begrepet "festeblødning" om alle slags tidlige svangerskapsblødninger. Jeg sier ikke at det er umulig å få en liten blødning i forbindelse med at egget begynner å feste seg, men at det ikke er det samme som den hormonelle blødningen mange opplever ved tiden de skulle hatt mensen, og som noen forveksler med mensen. Som er det TS spør om. Har selv opplevd å blø litt brunt rundt tiden jeg skulle hatt mens i et svangerskap, men det kom aldri skikkelig igang og gravid var jeg. Anonymkode: 5754b...661
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå