Gå til innhold

Støtter du veldighet/organisasjoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Støtter du en eller flere? 

Støtter du organisasjon månedlig eller sporadisk?

Her i gården gir vi noe til røde kors, norsk luftambulanse, kreftforeningen og frelsesarmeen en sjelden gang. 

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme pluss vi har vært fast giver til landsforening for hjerte lungesyke (mannen gir). Jeg gav i årevis til  Leger uten grenser (men sluttet når de begynte å bli aktive med båtflyktninger, dette er politisk og bryter med grunnen til jeg gav til dem i utgangspunktet som var politisk nøytral).

Anonymkode: 7fbef...b51

• Liker 2
Skrevet

Støttet tidligere Mentalhelse men etter å selv ha erfart hvor dårlig de møter deg på telefon og chat når du trenger det å har jeg sluttet med det. Gir av prinsipp heller ikke til dem når bekjente på facebook ønsker gaver i form av bidrag til den organisasjonen.

Nå støtter jeg FOD og et par andre dyrevernsorganisasjoner istedet.

Anonymkode: c7b48...477

• Liker 2
Skrevet

Akkurat nå må pengene gå til meg selv. Men har tidligere vært plan fadder, og støttet min lokale røde kors. 

Anonymkode: fb460...e02

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ja vi støtter sårbare mennesker (muslimer og kristene) I fattige land  hjelper mennesker I fattige land gir de klær og nødvendige ting som mat og rent vann og tak over hodet.❤ det er viktig og hjelpe andre❤

Endret av Syrinblomst
Skrevet

Foreløpig, nei, men jeg har et ønske om å støtte Dina Stiftelsen og Stine Sofie Stiftelsen én gang i fremtiden for å støtte arbeid som jobber for at barn og unge skal få en oppvekst uten vold og seksuelle overgrep.

• Liker 1
Skrevet

Ja. Gir et fast beløp i måneden til hjelp til forfulgte kristne i muslimverden

Anonymkode: cdab9...ab9

• Liker 3
Skrevet (endret)
20 minutter siden, AnonymBruker said:

forfulgte kristne i muslimverden

Ikke for og spore av, men du vet at de fleste som blir forfulgt I “Muslim verden” fastisk er Muslimer og ikke Kristine? Og at mange muslimer er utsatt for terrorisme fra Kristene høyreekstremismer? Ta fks 22 Juli og 10 August 2019 og mosquee angrepet I New Zealand. Og SIAN som angriper muslimer.

Endret av Syrinblomst
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja. Gir et fast beløp i måneden til hjelp til forfulgte kristne i muslimverden

Åpne dører? :) 

Skrevet

Støtter fast Kirkens nødhjelp og Misjonsalliansen. Har fast månedlig trekk.

I tillegg støtter jeg via ofring på Gudstjeneste. Da varierer det mellom å gå til menighetens eget arbeid eller ulike organisasjoner og foreninger. 

• Liker 1
Skrevet

Gir fast til kirkens bymisjon 

Anonymkode: 654ca...c61

Skrevet
Gjenferdet skrev (15 minutter siden):

Åpne dører? :) 

Nei

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Årsaken er at foreksempel kirkensnødhjelp har sånne pågående «idioter» som tillater seg å Overfalle deg på gata å snakker deg i senk, uten stopp og så drar de frem iPaden og ber om personalia og spør ikke en gang om du vil støtte… eller foreningen for krybbedød ringte rett etter jeg fødte barnet mitt mv… jeg støtter ikke organisasjoner som bruker mesteparten av det de samler inn til administrasjon av organisasjonen!

Anonymkode: 0a592...e3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...