AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #1 Skrevet 28. august 2021 Har lest utrolig mange game og nye tråder om Jensen vs Wonderland vs Svane. Kvalitet, fasthet, ulike teknologier, erfaringer, advarsler, mm. På tross av dette blir jeg ikke klok. I enhver møbelbutikk har de"spesialtilbud -40%" året rundt på alt mulig av modeller fra disse produsentene. I tillegg lager produsentene egne modeller til hver av de store møbelkjede, så man finner ikke de samme sengene og kan sammenligne pris hos f.eks. Bohus og Skeidar. Hva er egentlig de tekniske forskjellene på de ulike modellene annet enn at man må prøveligge de og se hva man liker? Hvordan kjenner man forskjell på en seng til 15.000,- og en til 30.000,- ? Det er jo mye penger i forskjell. Noen som har kjøpt nylig og gjort seg opp noen tanker om dette? Hvilket merke og hvilken modell falt valget på og hvorfor? Anonymkode: 833cb...cc6 1
Pølsevann Skrevet 28. august 2021 #2 Skrevet 28. august 2021 Vi er på sengejakt nå. Har ligget i maaange senger, og kjenner jo hva som kjennes best ut for oss, men jeg og mannen er ikke alltid enig. Men for vår del faller det på en Jensen seng. Vi har konkludert med at det er overmadrassen som avgjør, så vi kjøper en billig ramme med den dyreste overmadrassen. Og med tilbudene nå kjøper vi ramma på Bohus og overmadrassen på Skeidar. Eller var det omvendt... Mannen som har kontroll Koster ca 15.000 hver tror jeg det var i 210x210.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #3 Skrevet 3. september 2021 Står mellom Jensen Ambassadør og Wonderland SL6 her Anonymkode: 833cb...cc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå