AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #1 Del Skrevet 28. august 2021 Er det mulig å få nye glass i gamle briller f.eks hvis de knuses eller synet endrer seg? Eller får man bare nye glass hvis brillebutikken allerede har den innfatningen i kolleksjonen sin? Anonymkode: b7f18...c61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 29. august 2021 #2 Del Skrevet 29. august 2021 Det kan man, men forutsetter at innfatningen ikke er for slitt. Har gjort det når jeg trenger nye, men liker innfatningen. Glassene slipes til for å passe innfatningen du allerede har. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #3 Del Skrevet 29. august 2021 mereo skrev (59 minutter siden): Det kan man, men forutsetter at innfatningen ikke er for slitt. Har gjort det når jeg trenger nye, men liker innfatningen. Glassene slipes til for å passe innfatningen du allerede har. Takk ❤️ Husker du ca pris på dette? Anonymkode: b7f18...c61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #4 Del Skrevet 29. august 2021 Pris er veldig varierende ut fra hvilke type glass du ønsker😊 Anonymkode: 44178...c81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #5 Del Skrevet 29. august 2021 mereo skrev (1 time siden): Det kan man, men forutsetter at innfatningen ikke er for slitt. Har gjort det når jeg trenger nye, men liker innfatningen. Glassene slipes til for å passe innfatningen du allerede har. helt vanlig. Det har jeg gjort mange ganger. Anonymkode: 6183d...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #6 Del Skrevet 29. august 2021 500 kroner kostet det å bruke den gamle innfatningen til nye glass. Anonymkode: 92e08...a9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #7 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 500 kroner kostet det å bruke den gamle innfatningen til nye glass. Anonymkode: 92e08...a9b hos Brilleland. Jeg bruker en selvstendig optiker, som ikke tar noe slikt tillegg. Anonymkode: 6183d...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 29. august 2021 #8 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Takk ❤️ Husker du ca pris på dette? Anonymkode: b7f18...c61 Kostet meg ikke annet enn prisen på glassene, men så brukte jeg samme optikeren som jeg alltid har brukt. Så som andre sier kan de ta ett lite tillegg andre steder for å bytte glass uten ny innfatning. Men det er ikke verre enn å sjekke hos optikeren du vurderer å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå