AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #1 Del Skrevet 28. august 2021 Fikk dose to av Moderna i går. Igår kveld så hadde jeg vondt i hodet og beina, og følte meg svak og klarte nesten ikke gå Var nesten vondt å skulle ordne meg før jeg la meg, måtte gå sakte fordi det gjorde vondt. Føltes nesten som muskelsvakhet. I tillegg hadde jeg bare lyst til å gråte. Er heldigvis bra nå. Flere som ble sånn? Er vel bare influensasymptomer. Anonymkode: 3f0c2...c7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken I Skrevet 29. august 2021 #2 Del Skrevet 29. august 2021 Ja, er kjempedårlig!!! Tredje dagen i senga nå, har feber og ekstreme smerter i kroppen. Kastet opp hele den første dagen. Fikk sterke smertestillende av legen, som heldigvis hjelper. Håper jeg blir bedre snart, kan faktisk ikke huske å ha vært så dårlig før😣 Kommer IKKE til å ta en tredje dose, om det skulle bli aktuelt, for dette gjør jeg ikke igjen. Samtidig håper jeg alle husker at de færreste blir så dårlig, og at det er viktig å ta to doser, slik at dere er beskyttet mot korona. Dette har vært helt j**** for meg, men ikke farlig, slik korona sikkert hadde blitt for meg da! k31, moderna 2. dose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 29. august 2021 #3 Del Skrevet 29. august 2021 Frøken I skrev (1 time siden): Ja, er kjempedårlig!!! Tredje dagen i senga nå, har feber og ekstreme smerter i kroppen. Kastet opp hele den første dagen. Fikk sterke smertestillende av legen, som heldigvis hjelper. Håper jeg blir bedre snart, kan faktisk ikke huske å ha vært så dårlig før😣 Kommer IKKE til å ta en tredje dose, om det skulle bli aktuelt, for dette gjør jeg ikke igjen. Samtidig håper jeg alle husker at de færreste blir så dårlig, og at det er viktig å ta to doser, slik at dere er beskyttet mot korona. Dette har vært helt j**** for meg, men ikke farlig, slik korona sikkert hadde blitt for meg da! k31, moderna 2. dose. Får håpe du har rett. Og du er ikke benyttet,men mulig du får en mildere grad. Ikke glem det. Les deg opp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 29. august 2021 #4 Del Skrevet 29. august 2021 zemer skrev (Akkurat nå): Får håpe du har rett. Og du er ikke benyttet,men mulig du får en mildere grad. Ikke glem det. Les deg opp! Beskyttet skulle det stå.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken I Skrevet 30. august 2021 #5 Del Skrevet 30. august 2021 zemer skrev (9 timer siden): Får håpe du har rett. Og du er ikke benyttet,men mulig du får en mildere grad. Ikke glem det. Les deg opp! Skjønte ikke helt hva du mente med «Les deg opp», men ja det er sant at det ihvertfall beskytter mot alvorlig sykdom ved smitte. Og det er jo det viktigste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg