Gå til innhold

Vi menn har ikke peiling på hvordan kvinner fungerer og hva dere vil. Gi oss litt slack.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver oss fram. Noen ganger funker det andre ganger ikke. Det er ingenting logisk med kvinner. Og det er kanskje greit.

Anonymkode: eaf29...0ea

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg som kvinne skjønner meg ikke på menn heller, så ditto. 

Anonymkode: b0d09...e8f

• Liker 8
Skrevet

Jeg som kvinne skjønner meg ikke på meg selv heller… 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 5cb01...05a

• Liker 7
Skrevet

Slutt å behandle halve planeten som ei gruppe, så passerer du steg1. 

Anonymkode: 06d8c...6c5

• Liker 12
Skrevet

Slutt å vie deg med meg...jeg vet godt hvordan kvinner fungerer.!....Finnes det kjemi vil de først gjøre alt for å finne ut om de er trygge...🤭

Føler de seg trygge blir det kosing og føler de de får respons og blir elsket kommer nettingstrømpene på..resten er magi..🙈

Skrevet

Hva er det du synes er vanskelig å forstå da?

Anonymkode: 9f09f...313

• Liker 1
Skrevet

Jaaaa, hahah, godt dere menn er så syykt logiske. Skryter av at dere er enkle, spesielt de som er klin umulige og har null kontakt med egne følelser og derfor tror de ikke finnes 😂

Anonymkode: 8137c...5ae

• Liker 5
Skrevet

Nå jobber jeg i et mannsdominert yrke, hvor alle mine kolleger er menn, under utdannelsen var jeg eneste kvinne, samt alle praksisplassene var jeg eneste kvinne, og jeg kan skrive under på at menn oppfører seg mer uforståelig enn kvinner. Skulle gjerne vært lesbisk eller bifil, dessverre finner jeg ikke kvinner attraktive på den måten at jeg kunne innledet et forhold, for kvinner er enklere om man bare hører hva de sier.

Anonymkode: 1204b...a5b

• Liker 7
Skrevet

Det er da ikke så vanskelig å håndtere kvinnfolk.

Vær flink til å game' (damer liker en mann som er flink med fingrene), kutt ned trening (pappakropp er inn). Begjær dama (greit å sende regelmessige dick pics, særlig i begynnelses fasen😉). Sist men ikke minst, vær hyggelig mot hennes venner og familie (en kompliment om rumpa til venninna hennes, kan gå en lang vei).

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, Johnny Bravo said:

Det er da ikke så vanskelig å håndtere kvinnfolk.

Vær flink til å game' (damer liker en mann som er flink med fingrene), kutt ned trening (pappakropp er inn). Begjær dama (greit å sende regelmessige dick pics, særlig i begynnelses fasen😉). Sist men ikke minst, vær hyggelig mot hennes venner og familie (en kompliment om rumpa til venninna hennes, kan gå en lang vei).

:ler:

Anonymkode: 9fb66...494

• Liker 2
Skrevet

Bare vær kjekk

Anonymkode: 0d993...eeb

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Vi prøver oss fram. Noen ganger funker det andre ganger ikke. Det er ingenting logisk med kvinner. Og det er kanskje greit.

Anonymkode: eaf29...0ea

Kan snu denne på flisa og si at kvinner ikke har peiling på hva menn ønsker seg av en dame heller. Det er vanskelig å forstå seg på noen som ikke forstår seg selv😅

Anonymkode: 9b7f7...67c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...