Gå til innhold

Obs!! Kun for menn: Verste egenskapen til dama di - som du neste ikke kan leve med

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden for kvinner om menn lager jeg en tråd for KUN menn. Kvinner er velkommen til å lese, men ikke kommentere på vegne av seg selv eller mannen. (Tråden blir ødelagt om noen ikke følger dette).

Les igjen: Denne tråden er kun for menn!!! 

Så hva er den verste egenskapen du ser i dama di som du nesten ikke klarer å leve med?

Anonymkode: 2c4d9...e98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kommer sikker til tirre noen damer.

Men dama tar ikke vare på seg selv eller pynter seg.  Mange damer trener og pynter seg for sin egen skyld uten at det betyr de gjør det for gubben. Samboer trener aldri og pynter seg aldri når hun vet jeg syns det hadde vært fint. 

Anonymkode: e22e1...8ac

• Liker 18
Skrevet

Jeg dumper når det er en egenskap jeg ikke kan leve med. Men samtidig kan jeg se forbi mye også bare plussiden er større enn minussiden. Dog kan jeg ikke leve med late sengepartnere som virker døde eller uinteresserte. Tro meg de finnes det en del av. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg er dame da. Skulle egentlig ikke svare, men samboeren irriterer seg grønn over enkelte ting med meg:

Dårlig til å sette inn i oppvaskmaskinen, lett for å gi opp trening, skriver lister for alt, avbryter han i diskusjoner, vinner "alltid" en diskusjon, lite variert i matlaginga, lite nøye når jeg vasker! Kanskje ikke kroken på døra pga av disse tingene, men tror det er ganske vanlig:) 

Anonymkode: d751a...f99

• Liker 5
Skrevet

Needy. Kommer neppe til å kunne leve med det hvis det fortsetter.

Anonymkode: 5244c...23b

• Liker 4
Skrevet

Uselvstendig og sytete. Jeg ønsker å være mannen til dama, ikke faren hennes. 

Anonymkode: c9894...14c

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Uselvstendig og sytete. Jeg ønsker å være mannen til dama, ikke faren hennes. 

Trodde alle menn likte ei dame de fikk passe på 

Anonymkode: b728a...e92

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Trodde alle menn likte ei dame de fikk passe på 

Anonymkode: b728a...e92

Det tror jeg og. De liker ikke selvstendige «jeg kan fikse det»-damer 

Anonymkode: 812b5...57c

• Liker 7
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det tror jeg og. De liker ikke selvstendige «jeg kan fikse det»-damer 

Det finnes en mellomting. Det heter normalt oppegående.

Anonymkode: df3a5...9a1

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det finnes en mellomting. Det heter normalt oppegående.

Anonymkode: df3a5...9a1

Og det er...? 
Eksen min sa «Jeg kan ikke være faren din» da jeg ba han om å hente meg fra legevakta. Well...

• Liker 43
Skrevet

Legger til noe jeg ikke kan leve med: Kvinner som skal bestemme alt. Har kompiser som blir behandlet som barn av dama. Det hadde jeg aldri godtatt. 

• Liker 11
Skrevet

MAS!!

Anonymkode: d2f9d...409

• Liker 6
Skrevet

Hun er fantastisk, men..

Hun tar ikke spesielt godt vare på seg selv, trener aldri, kommer hjem utslitt etter jobb og orker sjelden noe særlig resten av dagen.. Hun er ikke en slask, men har en tung jobb som hun egentlig ikke burde hatt pga helsetilstand som hun ikke følger opp med egenbehandling, gjør ingenting for å finne en annen jobb eller å utdanne seg til noe annet. Er for selvoppofrende, litt martyrkompleks. Gjør vondt å se henne i unødvendig smerte hver dag.

Føler meg som en dritt som sier dette men kan ikke noe for at jeg føler det sånn: hengekjakene og pløsehalsen som har kommet de siste årene (vi er 41, det er mer enn bare 'vanlig' aldring) gjør at jeg er mye mindre tiltrukket av hennes søte ansikt enn før..hadde jeg vært henne så hadde jeg villet fikse litt på det hos kirurg... Nei, jeg har såklart ikke sagt noe om dette til henne.

Anonymkode: 789ce...420

• Liker 13
Skrevet

Det er så søtt at du prøver å holde damene unna, så jeg bare mååååååååååååååååå HALLO :D :D :D :D

Hilsen kvinne
dame
tøyte!!

Anonymkode: e339a...9fb

• Liker 14
Skrevet

Alkohol hver kveld etter klokka 1700

Anonymkode: a89d1...cf3

• Liker 9
Skrevet

"Nei ingenting er galt" - etterfulgt av 90 minutter klein stemning før det endelig kommer frem hva som var galt. Pusher jeg frem svaret for tidlig blir det i 9/10 ganger en stor krangel.

-

"Du sier X, men det betyr at du mener Y" - hopping til konklusjoner og antagelser, samt legge ord og meninger i munnen på meg. 

Anonymkode: 86a53...94d

• Liker 22
Skrevet

Det er litt vanskelig å sette ord på. Men alt er så vanskelig og komplisert med henne, det blir så mye styr. Skal vi gå en liten tur i skogen må vi ha med massevis av ting, og det tar en time å komme ut døra. Skal vi besøke noen blir vi alltid kjempeforsinka selv om jeg prøver å få fortgang på ting. Bruker evigheter på å sminke seg, må alltid tilbake til huset flere ganger for å hente ting hun har glemt.

Anonymkode: 4ec7b...0de

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...