AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #1 Skrevet 28. august 2021 Hvordan kan jeg få ungen min til å slutte med å ta med seg meitemark inn i huset? Da jeg vaska huset i dag, fant jeg meitemark under sofaen, under sengene og bak andre møbler… Jeg har snakket med ham om at dette ikke er greit, men han ser ikke ut til å forstå det… Dette har gjentatt seg flere ganger… Jeg gir opp… Anonymkode: ce095...63b
Hactar Skrevet 28. august 2021 #3 Skrevet 28. august 2021 Kan han få ei potte med jord å ha dem i ute? 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #4 Skrevet 28. august 2021 Hvor gammel er han? Anonymkode: ae91a...b1f
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #5 Skrevet 28. august 2021 Lag hus til dem ute? Lage et terrarium? Anonymkode: 62b1a...d3d 1
Era Vulgaris Skrevet 28. august 2021 #6 Skrevet 28. august 2021 Lag et spennende meitemarkprosjekt for å vise at meitemarken er jordens renovasjonsarbeider! Ta et stort Norgesglass/syltetøyglass, fyll det lagvis med jord, sand, jord, sand, og legg litt revet gulrot øverst. Putt marken i glasset, og så kan dere se på at marken langer ganger, og blander jorda. Da lærer man litt om hvor nyttig marken er for for eksempel jordbruk 😁 Og du slipper mark rundt om i huset. 2
Lorieen Skrevet 28. august 2021 #7 Skrevet 28. august 2021 Era Vulgaris skrev (Akkurat nå): Lag et spennende meitemarkprosjekt for å vise at meitemarken er jordens renovasjonsarbeider! Ta et stort Norgesglass/syltetøyglass, fyll det lagvis med jord, sand, jord, sand, og legg litt revet gulrot øverst. Putt marken i glasset, og så kan dere se på at marken langer ganger, og blander jorda. Da lærer man litt om hvor nyttig marken er for for eksempel jordbruk 😁 Og du slipper mark rundt om i huset. Dette! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå