Gorbys Skrevet 28. august 2021 #1 Skrevet 28. august 2021 Hadde time til OUL på torsdag. Ble ringt mens vi var på vei ut døra med beskjed om at timen var avlyst. Flere ganger gjennom dagen ringte de og ga meg ny time for så å ringe tilbake igjen og avbestille kort tid senere. Tror jeg pratet med 7 forskjellige personer og fikk flere ulike forklaringer på hvorfor. Det siste jeg fikk høre var at de skulle ringe meg i går med ny time, men jeg hørte aldri noen ting. Flere av de som ringte meg var så uhyggelige at jeg kvier meg skikkelig for å ta kontakt selv. Er det noen her som kjenner til om dette er vanlig praksis der borte?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #2 Skrevet 28. august 2021 Ja, dessverre🥴 Jeg har hatt tre timer på Kalnes, to av dem har blitt flyttet. En dagen før og en samme dag… Så når jeg har fått time til 4. time ( har ekstra oppfølging), har jeg gitt beskjed til sjefen at den kan bli flyttet på kort tids varsel🙄 Anonymkode: 75218...1b5
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #3 Skrevet 28. august 2021 Hatt to timer der så langt, en i juni og en nå i august. Begge deler som avtalt, alt ok og hyggelige folk. 😊 håper du slipper flere endringer! Anonymkode: 33ca3...396
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #4 Skrevet 28. august 2021 Neste gang du får en ny time som ikke blir avlyst innen dagen timen er, så dropper du å svare når klinikken ringer og så bare møter du opp slik at de er nødt til å gi deg en time! Anonymkode: a2c2b...78a 2
Gorbys Skrevet 29. august 2021 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: Ja, dessverre🥴 Jeg har hatt tre timer på Kalnes, to av dem har blitt flyttet. En dagen før og en samme dag… Så når jeg har fått time til 4. time ( har ekstra oppfølging), har jeg gitt beskjed til sjefen at den kan bli flyttet på kort tids varsel🙄 Anonymkode: 75218...1b5 Arh, neii! 12 hours ago, AnonymBruker said: Hatt to timer der så langt, en i juni og en nå i august. Begge deler som avtalt, alt ok og hyggelige folk. 😊 håper du slipper flere endringer! Anonymkode: 33ca3...396 Håper virkelig det bare var denne gangen! Skal følges opp ekstra på grunn av traumer fra tidligere sykehusbehandling, og da blir hele opplegget ekstra stressende og vanskelig når jeg ikke aner hva jeg skal forholde meg til. 🙄
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #6 Skrevet 29. august 2021 Jeg har hatt oppfølging der hver 14 dag fra uke 24, pluss noen ekstra timer. Kun opplevd avbestilling en gang. Veldig hyggelige folk som jobber der. Anonymkode: 038c8...c50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå