AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #1 Skrevet 28. august 2021 Hatt ei god venninne jeg ble kjent med via felles venner ca to år nå. Vært mye sammen i helger og ukedager. For en halvannenmånedstid siden var jeg med henne ut sammen med felles venner av henne. Veldig hyggelig kveld, vi ble fulle og fine alle sammen. I etterkant har jeg så vidt hørt noe. Spurte om tur på cafe, det passet ikkje. Men ikke og forslag om ny dato, Noe hun alltid har gjort tidligere om det ikke passet akkurat da. Ikke lenger svar på snap heller. Eg begynner jo å lure når kontakten har vært såpass intens mellom oss over et år også blir det plutselig stop i alt. Jeg vil ikke virke gnålete ved å spørre heller. 😒 Eg er litt sånn som fort tenker at kanskje jeg har gjort/sagt noe galt. Er det tidlig å tenke slik jeg gjør? Når det brått blir stille? Anonymkode: f9204...7cd
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #2 Skrevet 28. august 2021 Hun har slått opp😎 Anonymkode: def5c...bc6
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #3 Skrevet 28. august 2021 Har du nedprioritert henne og valgt andre venner over henne? Hun føler seg sikkert lite sett. Anonymkode: 9696a...b71
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #4 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har du nedprioritert henne og valgt andre venner over henne? Hun føler seg sikkert lite sett. Anonymkode: 9696a...b71 Da er det helt rett å gjengjelde det tenker jeg, x 10. Anonymkode: f9026...892
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå