Gjest LadyF. Skrevet 23. september 2005 #1 Skrevet 23. september 2005 Alle disse mascarareklamene på tv og i annonser.... Tror dere at disse modellenes øyner kun har mascaraen som det reklameres for på seg, eller har de også falske vipper? Jeg kan godt tenke meg at det trikses litt, kanskje også med bildemanipulering... Men er det virkelig lov? "Få 60% mer volum på vippene dine!" Lett for de å få det til å se slik ut hvis de klistrer falske vipper på modellen.
Gjest gjest1 Skrevet 23. september 2005 #2 Skrevet 23. september 2005 Her trikses, fikses og manipuleres det nok en god del
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2005 #3 Skrevet 23. september 2005 De klistrer vel ikke falske vipper på engang. Tvert imot, de gjør all manipuleringen direkte på bildene. Har du sett Lash Queen-reklamen? Den verste av de verste
Gjest gjest1 Skrevet 23. september 2005 #4 Skrevet 23. september 2005 Photoshop er en kvinnes beste venn Det verste jeg har sett er nivea mascara. Der kan man omtrent se kantene på de falske vippene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå