Gå til innhold

Hva er årsaken til at det finnes "AnonymBruker" på nye innlegg i forumgruppe der man ikke kan være anonym?

Gjest Sitronmelisse

Anbefalte innlegg

Gjest Sitronmelisse

Jeg oppdaget inntil fire ulike "AnonymBruker" i en ganske ny tråd i en forumgruppe her på KG. I denne forumgruppen er det ikke mulig å velge å poste som anonym. Så hvorfor står disse brukerne nå som "AnonymBruker"? Hvis de har slettet seg fra KG skal de iht. forumreglene stå som "Gjest-Brukernavn" og ikke som "AnonymBruker"?

Jeg lurer også på hvor lenge en utestengt bruker blir utestengt? 3 måneder eller permanent, liksom? Finner ikke noe om det i reglene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Det stemmer at vi som hovedregel ikke flytter tråder som er opprettet i feil underforum hvis de er opprettet av AB og hører til i et rom som er AB-stengt. Koronarommet er et unntak fra denne regelen, se informasjon her:

Tråder om Reality-TV som er opprettet før det nye underforumet ble opprettet, er også blitt flyttet, som opplyst om her:

Har du opplevd innlegg fra AnonymeBrukere noe annet sted enn på disse underforumene (i underforum som er AB-stengt)? 

Lengde på utestengninger er svart på her:

Edie, adm.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg glemte å nevne Sosial prat, men det er presisert i regelverket.

Sitat

* Tråder som passer bedre i et annet underforum kan bli flyttet. Dersom en tråd er startet som AnonymBruker og hører hjemme i et underforum som er stengt for anonyme, kan tråden bli slettet. Dette gjelder ikke Sosial prat, dit vil tråder startet som AnonymBruker kunne flyttes til, så fremt de ikke ellers bryter med forumets regelverk.

Så omgåelse av AB-stengt er regelbrudd. Vi flytter til Sosial prat som implementert i regelverket, og til Koronavirus foreløpig i en testperiode. Tråder som hører til andre steder som er AB-stengt vil ikke bli flyttet, men slettet som regelbrudd.

Edie, adm.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...