AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #1 Skrevet 28. august 2021 Er det dumt å starte på 3 årig Bachelor. Typiske jobb muligheter etter utdanning? Eventuelt ta 2 årig master? Eller et annet studium? Anonymkode: bf20b...79c
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #2 Skrevet 28. august 2021 Et meget trygt valg vil jeg si, spesielt om du søker jobb i en storby, gjerne Oslo etterpå. Arbeidsmarkedet er meget hett om dagen! Master vil være enklere å komme i gang med, men ville ha prøvd bachelor først. Anonymkode: a13e8...306
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #3 Skrevet 28. august 2021 Markedet skriker etter denne typen kompetanse, jeg har selv en bachelorgrad i informasjonssystemer, i tillegg til noe annen utdanning, og jeg får mange henvendelser fra arbeidsgivere selv om jeg er i jobb. Har du interessen på plass, så er dette uten tvil en trygg utdanning å ta med tanke på jobb, og du kan bygge på med master senere om du ønsker det. Jobber selv som prosjektleder innen utvikling, og står ofte som et bindeledd mellom de mer rendyrkede programmerne og produkteier. Er med på store deler av systemutviklingsprosessen. Men kunne uten problemer fått stilling som utvikler og dermed fått en helt annen arbeidshverdag, så man har litt å velge mellom sånn sett også. Anonymkode: ce0ca...8fd
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #4 Skrevet 29. august 2021 Takk for svar. Da blir det dette. Anonymkode: bf20b...79c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå