Gjest Neidasåjo Skrevet 28. august 2021 #1 Del Skrevet 28. august 2021 Flere her som har opplevd vedvarende leamus på øyet etter første dose Pfizer? Tok Pfizer i begynnelsen av august, noen dager senere fikk jeg leamus på øyet. Har hatt dette tidligere, men det har da vart i ca 20 min for så å gi seg. Nå har jeg hatt leamus på øvre øyelokk i snart 3 uker. Det opptrer flere ganger om dagen. Rykker til i noen sekunder/minutter. Gir seg i 5-10 min, så starter det igjen i noen minutter. Sånn holder det på hele dagen. Flere som har opplevd dette etter vaksinen, eller som vet om det er en bivirkning. Ønsker kun svar fra de som har opplevd det samme, og ikke en diskusjon hvorvidt vaksinasjon er bra eller dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Værre Skrevet 28. august 2021 #2 Del Skrevet 28. august 2021 (endret) Tviler på at det har noe med vaksinen å gjøre. Men vedvarende leamus har jeg hatt mange ganger i noen uker sammenhengende når jeg har vært stresset. Endret 28. august 2021 av Værre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Værre Skrevet 28. august 2021 #3 Del Skrevet 28. august 2021 Her kan du lese om bivirkninger og Pfizer. https://www.felleskatalogen.no/medisin/pasienter/pil-comirnaty-biontech-pfizer-683195 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Værre Skrevet 28. august 2021 #4 Del Skrevet 28. august 2021 https://www.lommelegen.no/nervesystemet/als/artikkel/derfor-far-du-leamus/69003048 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neidasåjo Skrevet 28. august 2021 #5 Del Skrevet 28. august 2021 Værre skrev (53 minutter siden): Tviler på at det har noe med vaksinen å gjøre. Men vedvarende leamus har jeg hatt mange ganger i noen uker sammenhengende når jeg har vært stresset. Takk for svar. Tenker også at det ikke har noen sammenheng med vaksinen. Ble litt bekymret. Håper det snart går over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nostradamus Skrevet 28. august 2021 #6 Del Skrevet 28. august 2021 Neidasåjo skrev (3 timer siden): Takk for svar. Tenker også at det ikke har noen sammenheng med vaksinen. Ble litt bekymret. Håper det snart går over. Det finnes allerede en annen tråd om dette her inne https://forum.kvinneguiden.no/topic/1478139-leamus-under-øyet-etter-pfizer-vaksine/#comments Går ut i fra at du eller legen din har meldt det inn som mistanke om bivirkning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapree Skrevet 28. august 2021 #7 Del Skrevet 28. august 2021 Jeg tenker det kan ha en sammenheng da jeg fikk prikkinger rundt i kroppen etter pfizer vaksinen, det er jo nerveirritasjon som leamus. Men det gikk bort hos meg mellom 2-3 uker. Så jeg tenker det vil gå bort for deg også snart. Husk å melde inn bivirkning hos Helsenorge.no på min side. De fleste leger vil ikke bry seg om sånt så lurt at du melder det inn selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neidasåjo Skrevet 29. august 2021 #8 Del Skrevet 29. august 2021 Sapree skrev (8 timer siden): Jeg tenker det kan ha en sammenheng da jeg fikk prikkinger rundt i kroppen etter pfizer vaksinen, det er jo nerveirritasjon som leamus. Men det gikk bort hos meg mellom 2-3 uker. Så jeg tenker det vil gå bort for deg også snart. Husk å melde inn bivirkning hos Helsenorge.no på min side. De fleste leger vil ikke bry seg om sånt så lurt at du melder det inn selv. Hadde også prikkinger! Akkurat som om en flue gikk på huden, når jeg så etter eller skulle vifte den bort var det ingenting der. Håper det forsvinner snart. Prikkinger er godt over, så håper øyet slutter å dirre snart å! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg