AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #1 Skrevet 28. august 2021 Vi har vært gift i 3 år, men har ett problem.. han gjør det slutt med meg hver gang ting blir vanskelig. Dette skjer jevnlig, og har ikke tall på hvor mange ganger han har pakket kofferten og blitt borte i korte eller lengre perioder. Nå planlegger vi barn, og jeg merker at jeg blir redd... hva om han forlater meg mens jeg er gravid? Hva når jeg er høygravid? Eller forlater meg og barnet når det er født? Samtidig så håper jeg han slutter med dette så fort barnet hans er i magen min.... noen som har tanker rundt dette? Anonymkode: 2de80...e50
Gjest CamillaCollett Skrevet 28. august 2021 #2 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har vært gift i 3 år, men har ett problem.. han gjør det slutt med meg hver gang ting blir vanskelig. Dette skjer jevnlig, og har ikke tall på hvor mange ganger han har pakket kofferten og blitt borte i korte eller lengre perioder. Nå planlegger vi barn, og jeg merker at jeg blir redd... hva om han forlater meg mens jeg er gravid? Hva når jeg er høygravid? Eller forlater meg og barnet når det er født? Samtidig så håper jeg han slutter med dette så fort barnet hans er i magen min.... noen som har tanker rundt dette? Anonymkode: 2de80...e50 Ingen forandrer adferd av denne typen når de får barn. Så om du får barn med ham må du være forberedt på at akkurat det du frykter kan skje. Ikke få barn med ham, er mitt råd. Råd nummer to er at du kvitter deg med hele fyren.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #3 Skrevet 28. august 2021 At du gidder være sammen med han. Neste gang han pakker og flytter ut, så skift lås til døra. Han kan ikke si noe på det siden han flyttet ut frivillig. Dele boet kan dere gjøre senere. IKKE få barn med han. Dette bør du skjønne selv at ikke er smart å gjøre. Anonymkode: 1ad68...338 23
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #4 Skrevet 28. august 2021 Å herlighet. For å si det sånn; barn og økonomi er årsaken til de fleste krangler/skillsmisser. Forhold blir absolutt ikke mer harmonisk av å få barn. Man får mer utgifter, dårligere tid, mindre søvn, og selv om det er myyye glede i et barn, så vil din manns adferd helt sikkert ikke bli bedre, jeg tror derimot den blir verre. Anonymkode: 0acea...387 20
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #5 Skrevet 28. august 2021 Ikke gjør det! Dette er ikke en mann som er klar for denne type forpliktelse! Trust me! Anonymkode: 3c6c9...5b5 11
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #6 Skrevet 28. august 2021 Så da skal han forlare barnet også. Oppskriften på et barn som blir skadelidende pga at du er for veik til å gå fra han. Ingen forandrer seg pga et barn. Anonymkode: cab52...0a8 15
Silva Pluvialis Skrevet 28. august 2021 #7 Skrevet 28. august 2021 (endret) Han virker ustabil. Ikke få barn med han. Barn skal være barn, ikke måtte bekymre seg for voksne eller søsken. Endret 5. oktober 2022 av Tvillingsjel 10
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #8 Skrevet 28. august 2021 Skilsmisse.no, det er stedet for deg. Med barn blir det ikke færre konflikter. Hva skjer om han er sint på barnet? Hvorfor planlegger dere å få barn når han er så ustabil??? Bare å kutte det der ut! Og hvordan i alle dager klarte dere å gifte dere? Hvorfor synes du denne oppførselen er greit?? Anonymkode: 197a8...a42 12
Gjest kruspersilletaco Skrevet 28. august 2021 #9 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har vært gift i 3 år, men har ett problem.. han gjør det slutt med meg hver gang ting blir vanskelig. Dette skjer jevnlig, og har ikke tall på hvor mange ganger han har pakket kofferten og blitt borte i korte eller lengre perioder. Nå planlegger vi barn, og jeg merker at jeg blir redd... hva om han forlater meg mens jeg er gravid? Hva når jeg er høygravid? Eller forlater meg og barnet når det er født? Samtidig så håper jeg han slutter med dette så fort barnet hans er i magen min.... noen som har tanker rundt dette? Anonymkode: 2de80...e50 Han kommer til å være akkurat den samme selv om du blir gravid..
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #10 Skrevet 28. august 2021 Selvfølgelig kommer han til å gjøre det. Graviditet er vanskelig. Barn er vanskelig. Alt blir vanskeligere og mer komplisert med barn. Lite søvn + mer stress. Om han driver og stikker nå, så kommer han garantert til å gjøre det når barnet kommer, om ikke før. Anonymkode: 6fb54...878 8
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #11 Skrevet 28. august 2021 Barn er en adferdsforsterker. Om han behandler deg som dritt i dag kan du banne på at det kommer til å bli verre når ungen er født. Anonymkode: 51774...7cc 16
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #12 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette bør du skjønne selv at ikke er smart å gjøre. Anonymkode: 1ad68...338 Enig. Anonymkode: 2fa86...0ce 7
Gjest Skogsalv Skrevet 28. august 2021 #13 Skrevet 28. august 2021 (endret) Han bruker adskillelse som straff. Barn er ikke noe du bør tenke på med han her 🥶 Ser med gru på hva slags far det vil bli 😪 En pappa gjør ikke slikt mot sine barns mamma. Sjekk ut covert narcissist på You tube !!! Du bør gå ❤ Jo før, jo heller. Han var ikke den han utgav seg for i begynnelsen. Det erfarer du nå 🌷 Du MÅ ta ansvar for fremtidige barn i ditt liv. Det må skje nå ! Endret 28. august 2021 av Skogsalv
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #14 Skrevet 28. august 2021 19 minutter siden, AnonymBruker said: Barn er en adferdsforsterker. Om han behandler deg som dritt i dag kan du banne på at det kommer til å bli verre når ungen er født. Anonymkode: 51774...7cc Dette er så sant! Barn setter de voksne på prøve: Den som er ansvarlig og omsorgsfull av seg, bruker disse egenskapene maksimalt; den som ikke takler vanlige utfordringer i et parforhold vil ikke takle utfordringene i å være forelder i tillegg. Å få barn med en slik partner som alltid skyr ubehag eller konflikt og stikker av, blir en temmelig ensom tilværelse med mange skuffelser; både for den som er igjen og for barnet. Anonymkode: 3eae6...dcb 9
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 28. august 2021 #15 Skrevet 28. august 2021 Han har jo allerede bevist at han ikke er til å stole på. Ikke gjør det vanskelig for deg selv.
Gjest Skogsalv Skrevet 28. august 2021 #16 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er så sant! Barn setter de voksne på prøve: Den som er ansvarlig og omsorgsfull av seg, bruker disse egenskapene maksimalt; den som ikke takler vanlige utfordringer i et parforhold vil ikke takle utfordringene i å være forelder i tillegg. Å få barn med en slik partner som alltid skyr ubehag eller konflikt og stikker av, blir en temmelig ensom tilværelse med mange skuffelser; både for den som er igjen og for barnet. Anonymkode: 3eae6...dcb Hadde ikke turt om jeg var TS ! Slike ustabile mennesker kan gjøre stor skade på et barnesinn 😳😪 1.bud i kjernefamilien er at pappa elsker mamma ❤
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #17 Skrevet 28. august 2021 Han har jo bevist gang på gang at han ikke er til å stole på. Får du barn med han der så syns jeg ikke synd på deg neste gang det skjer at han bare stikker, her må du rett og slett tenke på hva slags liv du ønsker å gi barnet. Anonymkode: ba198...49d 5
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #18 Skrevet 28. august 2021 Skal du få en unge for å holde deg med selskap når han stikker? Du, dette her må du ut av, og i hvert fall ikke få en unge med, tenk på andre enn deg selv. Ungen fortjener en annen far. Anonymkode: 6c04f...e1f 6
Era Vulgaris Skrevet 28. august 2021 #19 Skrevet 28. august 2021 Legg vekk alle tanker om å få barn med denne mannen. Og i samme slengen bør du seriøst vurdere å gå fra han. Denne atferden er alt annet enn grei. Neste gang han truer med at det er slutt, så ta han på ordet. Tomme trusler må få konsekvenser. 10
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #20 Skrevet 28. august 2021 Han gjør deg en tjeneste som viser adferden før dere får barn. Min eks begynte med dette da jeg var høygravid, og fortsatte i to år etter at barnet kom. Da var jeg drittlei og tok ham ikke tilbake da han stakk for n'te gang. Ble plutselig en annen tone da, men da var det for sent. Synes det er trist at barnet ikke får vokse opp i en kjernefamilie, men det er bedre enn å se pappa pakke kofferten og fordufte med jevne mellomrom. Hva hadde det gjort med et barn? Anonymkode: 5fec7...f20 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå