AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #1 Del Skrevet 28. august 2021 Jeg har i mange dager hatt en sang på hjernen som jeg ikke finner! Har prøvd å google meg ihjel, får den ikke ut av hodet! Noen som vet? Det er en mannlig artist, synger på stavanger/rogalandsdialekt. Sangen handler om at eksen har funnet en ny, perfekt mann. Mener han nye kalles for mr/mister perfekt, men mulig hjernen spiller meg et puss. Har noen strofer: ... vett hvordan han skal verte opp ei dama ... eg prøve å ringa men du svarer ikke meg (noe om å være blokkert) ... sjå deg med ein annen fyr Noen som har noen ide?? Anonymkode: ecf2f...bb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #2 Del Skrevet 29. august 2021 Mannlig artist med stavanger/rogalandsdialekt.. Første jeg tenkte på var Morten Abel. Men aner ikke om han har en låt som du beskriver. Anonymkode: 70856...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #3 Del Skrevet 3. september 2021 Kapteinen med Mister Fantastique 😊 Anonymkode: 8f925...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå