AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #1 Del Skrevet 28. august 2021 Hver gang jeg ser menn over 2 meter som spiller volleyball eller håndball tenker jeg "så bortkastet". Hadde jeg vært vært så heldig å få utdelt noe så sjelden som høyde over 2 meter ville jeg heller brukt det på basketball eller tennis og tjent hundrevis av millioner, enn å kaste bort gaven på tulleidretter. Anonymkode: 4e328...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 28. august 2021 #2 Del Skrevet 28. august 2021 Det er mange norske basketballspillere og tennisspillere som tjener hundrevis av millioner? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #3 Del Skrevet 31. august 2021 Er mindre utbredt i Norge med basket i alle fall, og internasjonalt er vel tennis og basket ganske mye vanskeligere å nå toppen i. Men basket er mye kulere enn håndball og volleyball. Anonymkode: 2ad73...272 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #4 Del Skrevet 31. august 2021 I herre håndball så tjener de om ikke flere hundre millioner så i hvert fall mange millioner Anonymkode: 6de23...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå