regnbuebarn Skrevet 28. august 2021 #1 Skrevet 28. august 2021 Vi jobber i samme firma, men møter sjeldent på hverandre, men det hender. Jeg kjenner han ikke, og vi har ikke sagt stort mer enn hei til hverandre. Vi har flere felles venner. Han er nyskilt. Er det teit å sende venneforespørsel? Bør jeg heller legge opp til mer kontakt de få gangene vi vi treffer på hverandre på jobb først?
Blomsterpotta Skrevet 28. august 2021 #2 Skrevet 28. august 2021 regnbuebarn skrev (1 minutt siden): Vi jobber i samme firma, men møter sjeldent på hverandre, men det hender. Jeg kjenner han ikke, og vi har ikke sagt stort mer enn hei til hverandre. Vi har flere felles venner. Han er nyskilt. Er det teit å sende venneforespørsel? Bør jeg heller legge opp til mer kontakt de få gangene vi vi treffer på hverandre på jobb først? Prøv å bli litt mere kjent først, så kan du legge han til. Kanskje han legger til deg først også 😊 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #3 Skrevet 30. august 2021 Men og så da ? Man blir jo ikke kjent av å legge hverandre til på Face.... Anonymkode: 52d1b...f06 1
regnbuebarn Skrevet 31. august 2021 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2021 Drakk morgenkaffe sammen og spiste lunsj sammen her om dagen 2
Engel Skrevet 1. september 2021 #5 Skrevet 1. september 2021 Dropp face fram til dere har blitt bedre kjent.
AliceNextDoor Skrevet 1. september 2021 #6 Skrevet 1. september 2021 Hvorfor er det et problem å legge til på face? Det er jo ingenting som sier at du må gjøre det først før du gjør dette. Legg til du, sett i gang dialog. Det er først da dere blir kjent, og det er vel ikke så viktig hvor dialogen begynner?
regnbuebarn Skrevet 1. september 2021 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2021 strapaziert skrev (8 timer siden): Hvorfor er det et problem å legge til på face? Det er jo ingenting som sier at du må gjøre det først før du gjør dette. Legg til du, sett i gang dialog. Det er først da dere blir kjent, og det er vel ikke så viktig hvor dialogen begynner? Helt sant. Jeg la han til, vi begynte å skrive. Ble lunsjpause sammen på mandag. Og skriver mye med hverandre;) 3
Antiviruset Skrevet 1. september 2021 #8 Skrevet 1. september 2021 strapaziert skrev (11 timer siden): Hvorfor er det et problem å legge til på face? Det er jo ingenting som sier at du må gjøre det først før du gjør dette. Legg til du, sett i gang dialog. Det er først da dere blir kjent, og det er vel ikke så viktig hvor dialogen begynner? Det er jo ikke noe problem Det er bare totalt uegnet til å bli bedre kjent. Mange damer som ligger meg til på face uten at jeg tror at de er ute etter noe forhold. Det hagler jo med forespørsler fra alle. Så om man vil bli bedre kjent så er det bare å ta kontakt i sosiale sammenhenger og ta det derfra. Men igjen ikke gjør dette i jobbsammenheng! Det er mitt råd, innlede et forhold på jobben er en risikosport. Ikke drit i matfatet ditt er et utsagn, og det er sannere en mange vil innse. Sjansen for at det ikke går er stor, og da er det ikke godt å jobbe der lenger heller. Skulle man allikevel "pisse på strømgjerdet" og se hvordan det føles ? Vær i alle fall veldig forsiktig. Jeg skal ikke prøve dette i alle fall
AliceNextDoor Skrevet 1. september 2021 #9 Skrevet 1. september 2021 Antiviruset skrev (4 minutter siden): Det er jo ikke noe problem Det er bare totalt uegnet til å bli bedre kjent. Mange damer som ligger meg til på face uten at jeg tror at de er ute etter noe forhold. Det hagler jo med forespørsler fra alle. Så om man vil bli bedre kjent så er det bare å ta kontakt i sosiale sammenhenger og ta det derfra. Men igjen ikke gjør dette i jobbsammenheng! Det er mitt råd, innlede et forhold på jobben er en risikosport. Ikke drit i matfatet ditt er et utsagn, og det er sannere en mange vil innse. Sjansen for at det ikke går er stor, og da er det ikke godt å jobbe der lenger heller. Skulle man allikevel "pisse på strømgjerdet" og se hvordan det føles ? Vær i alle fall veldig forsiktig. Jeg skal ikke prøve dette i alle fall Mange damer som ligger deg til ja. Joda, du.
Antiviruset Skrevet 1. september 2021 #10 Skrevet 1. september 2021 strapaziert skrev (5 minutter siden): Mange damer som ligger deg til ja. Joda, du. Det er faktisk det, bekjentskaper og ikke noe annet. Nå bruker jeg ikke face noe aktivt i det hele tatt og overser de fleste forespørsler uansett. Er knapt inne der et par ganger i året Så de fleste forespørsler er vel glemt av de fleste uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå