AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #1 Skrevet 28. august 2021 Hvordan er utdanningen når jeg jobber fra før i helsevesenet i annen yrkestittel, og ønsker å utdanne meg til autorisert helsefagarbeider? All søk på internett viser bare vei fra helsefagarbeider til sykepleier, men ikke motsatt. Er det mulig å beholde begge autorisasjonene etter fullført helsefagarbeider? I tilfelle jeg vil søke på sykepleier-stillinger i fremtiden? Anonymkode: d1875...70a
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #2 Skrevet 28. august 2021 Jeg skjønner ikke, vil du gå fra å være sykepleier til helsefagarbeider? Det er jo ned i lønn, men det er kanskje ansvaret du vil bli kvitt? Vil tro du kan søke på helsefagarbeiderstillinger med din nåværende tittel? Anonymkode: b20cd...6e3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #3 Skrevet 28. august 2021 Du kan ta fagbrev som praksiskandidat om du har 5 år fulltids arb.erfaring fra feltet. Les på din fylkeskommune Anonymkode: f8112...482
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #4 Skrevet 29. august 2021 Hva er din utdanning? Vil du gå fra sykepleier til helsefagarbeider? 🤔 Du kan søke om å ta fagbrev hvis du har 5 års erfaring på gulvet og bestått noe fag på vgs nivå. Anonymkode: ada2b...f03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå