AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #1 Skrevet 28. august 2021 Ønsker å jobbe som interiørdesigner. Er det dette kurset man bør ta da? Anonymkode: d4ceb...19e
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #2 Skrevet 28. august 2021 Sjansen for at du blir ansatt som interiørdesigner på et interiørarkitekt-/arkitektkontor eller hos en boligstylist er ikke stor med et NRK kurs som utdanning. Det mest realistiske er nok en eller annen form for butikkjobb; interiørbutikk, kanskje som kjøkkendesigner eller i møbelbutikk. Anonymkode: 889de...aa3 4
Mhmjadda Skrevet 29. august 2021 #3 Skrevet 29. august 2021 Ansatt nei, vil tro du må skape din egen jobb. Muligheter kan jo være boligstylist, eget firma rettet mot (mindre) bedrifter, osv. Mulighetene (og konkurransen) vil jo også variere avhengig av hvor du ser for deg å bo. 2
Majer Skrevet 30. august 2021 #4 Skrevet 30. august 2021 Hva med ux design og lage romløsninger på den måten. Sikrer jobb og god lønn i motsetning til interiørdesignere
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #5 Skrevet 30. august 2021 En ørliten sjanse, kanskje. I mitt kull kjenner jeg til én som jobber innen faget. Selv har jeg vært innom interiørbutikk så vidt før jeg endte opp i en helt annen bransje. Spennende utdanning, men verdt veldig lite hvis du ikke skaper din egen arbeidsplass etter endt studieløp. Tror sjansene er mye større hvis man tar interørarkitet, men det tror jeg ikke man kan ta i Norge. Anonymkode: 3a2eb...608
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #6 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): En ørliten sjanse, kanskje. I mitt kull kjenner jeg til én som jobber innen faget. Selv har jeg vært innom interiørbutikk så vidt før jeg endte opp i en helt annen bransje. Spennende utdanning, men verdt veldig lite hvis du ikke skaper din egen arbeidsplass etter endt studieløp. Tror sjansene er mye større hvis man tar interørarkitet, men det tror jeg ikke man kan ta i Norge. Anonymkode: 3a2eb...608 Høyskolen Kristiania tilbyr bachelor i interiørarkitektur, samt også en toårig fagskoleutdanning i interiør der man kan søke seg inn på bachelor i interiørarkitektur ved høyskolen eller i utlandet. Det koster riktignok en del penger, da.. https://www.kristiania.no/studier/bachelor/interiorarkitektur/ https://www.kristiania.no/studier/fagskole/interior/ Anonymkode: e9e55...beb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå