Gå til innhold

Blir du ofte stoppet av trafikkdirigenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir jeg, har ikke anelse hvor mange timer jeg har stått i kø pga de hittil i sommer, men det er ikke få! Det er snakk om døgn! 
det er så jævla irriterende men samtidig forstår jeg at det må til, men kan de ikke heller jobbe på natten??? 

Anonymkode: b5996...65a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke pga trafikkdirigentene det er kø. Så dette er en feilaktig påstand.

Ofte jobbes det om natten også ja, men av og til må det gjøres raskt og da kan de ikke vente til det blir mørkt.

Anonymkode: 546b6...9bc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det er ikke pga trafikkdirigentene det er kø. Så dette er en feilaktig påstand.

Ofte jobbes det om natten også ja, men av og til må det gjøres raskt og da kan de ikke vente til det blir mørkt.

Anonymkode: 546b6...9bc

Det er jo pga trafikkdirigentene og de som utfører veiarbeidene som forårsaker køen. 

jeg snakker om bla asfaltering og freding av asfalt, dette må ikke gjøres raskt og kan fint gjøres på natten 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det er jo pga trafikkdirigentene og de som utfører veiarbeidene som forårsaker køen. 

jeg snakker om bla asfaltering og freding av asfalt, dette må ikke gjøres raskt og kan fint gjøres på natten 

Det kan selvsagt gjøres på natten, men da får vi asfaltert mindre vei for pengene siden alle som utfører jobben naturlig nok skal ha nattillegg. Og det er lite nok penger til asfaltering som det er.

(Dessuten blir klagene fra sånne som deg byttet ut med klagene fra alle som holdes våkne av bråket. For klager blir det uansett. Alle vil ha ny, fin vei, men overraskende få skjønner at det et umulig å få til uten at det oppstår ulemper mens arbeidene pågår.) 

Anonymkode: 50b40...b94

• Liker 1
Skrevet

De vedlikeholder veien du skal kunne kjøre på. Har du ikke tid til det, så blir du heller hjemme. Det er ikke opp til deg om folk skal jobbe natt eller ikke, om du føler det går for sakte så er jeg sikker på at anleggsbransjen gjerne tar imot deg med åpne armer og setter deg i arbeid.
Forøvrig så jobbes det på natten også. Norge bygger så det suser, og det er et enormt etterslep på vedlikeholdet av norske veier.

• Liker 4
Skrevet

Haha, mannen min jobber som trafikkdirigent og det er ikke en veldig koselig  jobb. Og nei, det er jo ikke trafikkdirigentene som skaper køen, det er jo arbeidet på veien. Trafikkdirigentene er leid inn for å passe på. Og MYE av arbeidet er på natt, er vel egentlig oftest det, men det merker du jo ikke.

Anonymkode: f309e...8e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...