Gå til innhold

Kjæresten til broren min er litt overvektig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Broren min er topptrent, midt i 20-årene, oppegående og har jobb. Han ser fantastisk ut og er veldig attraktiv. Hans nye kjæreste er veldig snill, har god selvtillit og har lang utdannelse og eier egen bolig. Men hun er litt overvektig, ikke mye altså, men hun er ikke slank for å si det sånn. Hun er ganske høy, alltid veldig smilende, og alltid i godt humør og har hatt flere kjærester før broren min. Jeg skjønner egentlig ikke helt åssen hun har greid å hanke inn broren min, da utseende ofte er viktig for menn når de søker en partner. Han har hatt slanke kjærester før, 

Anonymkode: 513b8...30a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelig, prøv igjen

Anonymkode: 2159f...c6a

• Liker 24
Skrevet

Finn deg en kjæreste selv da vel, i stedet for å klage på din brors.

Anonymkode: 9ec9d...87d

• Liker 14
Skrevet

Å herre! Hun er vel et flott menneske uansett hvordan hun ser ut?

Anonymkode: 48cb1...89b

• Liker 8
Skrevet

Ok, var det noe du lurte på?
Kanskje han ikke er like overfladisk som deg?

Det virker nesten som at du er sjalu. Om du ønsker å starte et kjærlighetsforhold til din egen bror, bør du ikke snakke så høyt om det.

Anonymkode: 8aab4...8d0

• Liker 19
Gjest blåbærpike
Skrevet

Kanskje broren din faller for personlighet? Utseende kan forfalle, personlighet består. Hun høres ut som en super jente, og jeg skjønner ikke hvorfor du reagerer på dette. Hadde det vært min bror, hadde jeg vært glad på hans vegne. 

Skrevet

Kanskje han har funnet ut at disse såkalte slanke kjærestene ikke er noe for han, forholdene har jo ikke vart… 

Eller kanskje han liker personligheten til denne nye kjæresten uavhengig av vekten?? 

Troll kaller vi slike som ts. I beste fall, om innlegget er ment seriøst: overfladisk. 

Anonymkode: fecfa...3a2

• Liker 9
Skrevet

🤣🤣

Anonymkode: ac04f...19c

• Liker 4
Skrevet

Synd broren din har en så komplett idiot av ett søsken som du er.

• Liker 10
Skrevet

Min brors første kjæreste var sylslank og godt trent. Hans andre kjæreste er kraftig overvektig og mer bedagelig anlagt. Hun er også hyggeligere, morsommere, søtere, mer familiekjær og lettere å prate med. :)

Anonymkode: bd0c9...987

• Liker 9
Skrevet

Hvor bra at din bror har valgt seg en kjærest for alle de gode kriteriene. Det er kanskje ikke hun som har "hanket" inn han, men omvent 🙂 Han har fokusert på det som er langvarige egenskaper, og egenskaper som biologisk for menn er viktig ift å finne noen som er sterk og sunn, både fysisk og psykisk, til å ta aller best vare på hans avkom. Smart mann denne broren din!! 

• Liker 2
Skrevet

Hva er galt med å være litt overvektig? Mange menn elsker formfulle kvinner.

Anonymkode: b6194...55c

• Liker 4
Skrevet

Flott for broren din at han har funnet en han liker 🙂 

Anonymkode: 1eeb9...797

• Liker 4
Skrevet

Lol, prøv igjen du. 

Anonymkode: 38e79...8ec

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Broren min er topptrent, midt i 20-årene, oppegående og har jobb. Han ser fantastisk ut og er veldig attraktiv. Hans nye kjæreste er veldig snill, har god selvtillit og har lang utdannelse og eier egen bolig. Men hun er litt overvektig, ikke mye altså, men hun er ikke slank for å si det sånn. Hun er ganske høy, alltid veldig smilende, og alltid i godt humør og har hatt flere kjærester før broren min. Jeg skjønner egentlig ikke helt åssen hun har greid å hanke inn broren min, da utseende ofte er viktig for menn når de søker en partner. Han har hatt slanke kjærester før, 

Anonymkode: 513b8...30a

Så egentlig så er du ganske opptatt av det overfladiske som en bra nok fasade? 

So what om hun er litt små lubben.

Anonymkode: 976dc...00c

• Liker 5
Skrevet

Har broren din bedt deg om å skrive om dette på KG? Er det et problem han behøver hjelp til? Hvorfor spør han ikke selv?

Anonymkode: 2b8d8...398

• Liker 4
Skrevet

Hva er poenget med innlegget/selve tråden? Du spør jo ikke om noe, bare forteller om hvordan den nye kjæresten til broren din er?

Anonymkode: 2b737...cb4

• Liker 4
Skrevet

Selvtillit er jo ganske sexy da. ;) Og de fleste blir mye penere når de smiler. Godt humør er også tiltalende. Dessuten kan man se bra ut selv om man er overvektig, spesielt når det ikke er mye.

Uansett høres det jo ut som hun er en oppegående person som er behagelig å være sammen med, og det er vel det viktigste?

Anonymkode: e7274...09c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er poenget med innlegget/selve tråden? Du spør jo ikke om noe, bare forteller om hvordan den nye kjæresten til broren din er?

Anonymkode: 2b737...cb4

Sannsynligvis er innlegget bare tull - et mislykket forsøk på å skape reaksjoner ved å shame overvektige 🙂 

Anonymkode: 1eeb9...797

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...