AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #1 Skrevet 28. august 2021 Jeg må innrømme at jeg gleder meg 😄 Her har det vært varmt så lenge nå at jeg merker jeg har fått overfylt solkvoten 🙊 Blir deilig med vind og litt regn, innekos med stearinlys, strikketøy, vin og te, og sesongpremierer på skjermen 😄 Lettere å holde avstand blir det også synes jeg 😷 Anonymkode: c720d...7e5 6
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #2 Skrevet 28. august 2021 Bob-bob... Alle årstider har sin sjarm og de fine fargene rundt i naturen er jo absolutt noe å glede seg over ❤️ Anonymkode: ccab2...690 3
Trolltunge Skrevet 28. august 2021 #3 Skrevet 28. august 2021 Nei! Jeg er et vår og sommer- menneske, og får nærmest en liten kjærlighetssorg hver gang jeg må innse at sommer er over, og at høst og vinter står for tur. Jeg liker jul da, og årene går fortere og fortere, så heldigvis ikke så altfor lenge til neste vår når høsten kommer. 😄 9
Million Skrevet 28. august 2021 #4 Skrevet 28. august 2021 (endret) Jeg håper på litt sommervær en uke eller to til. Sånn før vi gir oss. Husker ett år da sønnen min var liten, så var det 25 grader eller noe til midten av september. Tror det var 15/9 faktisk. Skikkelig flott sensommer. Men så brått snudde det seg, og dagen etter en sånn fin sommerdag, var det kaldt og høst. Total forvandling på ett døgn. Ikke noe mer sommertemperaturer etter det, da var høsten der. Det var en fin septembermåned Håper på en sånn nå. Endret 28. august 2021 av Million 4
Ariana807 Skrevet 28. august 2021 #6 Skrevet 28. august 2021 Jeg er så lei sol og varme! 26 grader, blå himmel og sol var ikke det jeg bestilte altså! 😩😩 Jeg er sinnsykt klar for høst og vinter!! 🤩 4
GammelKaktus Skrevet 28. august 2021 #8 Skrevet 28. august 2021 Ja, jeg er nok mer et høst menneske enn sommer har jeg innsett, til tross for regn og dritt. Man kan med god samvittighet være mer inne, slippe å måtte treffe folk for kaffe hele tiden for alle har fri, det blir mørkt og koselig og jeg elsker å gå tur for fargene er så fine. Er veldig klar for høst 3
Hoppetaujenta Skrevet 28. august 2021 #9 Skrevet 28. august 2021 Ja, jeg har ventet lenge på dette her og håper at det blir en lang og litt tørr/lys tid før regnet hver dag setter inn. 1
Tessa12 Skrevet 30. august 2021 #10 Skrevet 30. august 2021 Jeg elsker høsten🧡fargene, luktene, den friske lufta, den høye blå himmelen og ikke minst at det blir mørkt om kvelden igjen🧡 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #11 Skrevet 30. august 2021 Jeg synes det er tungt når høsten kommer for jeg vet at da er det snart vinter. Høsten kan være absolutt være flott da. Fargene, lyset og lufta. Drar som vanlig sørover for å forlenge sommeren. Anonymkode: 8c9ab...320 3
marita31 Skrevet 31. august 2021 #12 Skrevet 31. august 2021 Ja jeg vil ha høst, er lei sommer og varme nå. Og i morgen er det 1 september hurra for høsten. 2
Måneskinn Skrevet 31. august 2021 #13 Skrevet 31. august 2021 Å ja, jeg elsker høsten ❤️ Den beste årstida! Kjølig, krisp luft - høy himmel, vakre farger. Mørke kvelder med lys og te og film og kos. Til og med regnet har sin sjarm på høsten 😄 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #14 Skrevet 31. august 2021 Nei! Jeg er blitt hekta på varme! Helst skulle jeg sett at det var sommer-sommer-sommer, og så plutselig en dag; vinter og snø og ski! Så koste vi oss med snø, jul, nyttår, vinterferie, og så pang - sommer igjen! Høsten er grei nok, men er så deprimerende å se at det blir mørkere og mørkere. Norsk vår derimot, er det ekleste som fins. Sørpe og hundedritt over alt. Kun et par fine dager i mai, ellers trist og fælt. Anonymkode: d7562...5ce 2
Djungelvrål Skrevet 31. august 2021 #15 Skrevet 31. august 2021 Nei, fryse, skrape is, slaps, mørke, bli bleik igjen. Skjønner ikke hvordan noen kan like kulde og mørke.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #16 Skrevet 31. august 2021 Høst er greit, den kan være fin og varm om mye sol. Fine farger og fint lys er det også. Men er det en årstid jeg aldri noen gang kommer til å bli klar for så er det vinter, for meg føles hele greia som tortur. Mørkt, kaldt, snø, holke og så er den evigvarende, jeg skjønner meg ikke på folk som elsker det som er mitt personlige mareritt. I min ideelle verden hadde vi hatt tre årstider, vår, sommer og høst. Sommeren skulle vært lengst og det skulle alltid vært varm og med mye sol. Anonymkode: 6385e...6b3 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #17 Skrevet 31. august 2021 Jeg liker høsten. Men her jeg bor var det sol og varmt hele juli, og kaldt og regnfullt hele august. Så egentlig føler jeg at jeg trenger noen fine sensommerdager med litt varme før jeg er klar for skikkelig høst. Anonymkode: b493e...daf
SmuleSMitt Skrevet 31. august 2021 #18 Skrevet 31. august 2021 Er ikke så glad i høst eller vår, egentlig. Føler det er litt opptakten til de virkelige årstidene som vi går og venter på, vinter og sommer. Det er litt vemodig å si farvel til sommeren, og merke at kulda kommer snikende, man begynner å fryse og må finne frem varmere tøy. Føles som det kommer litt brått på. Og så alt regnet på svart asfalt som gjør alt så mørkt og tungt. Halloween er jo alltid gøy, da. Men er ikke glad i høst når det er mye regn. Er det endel sol kan høsten være fantastisk og fargerik. 1
C8H10N4O2 Skrevet 31. august 2021 #19 Skrevet 31. august 2021 Jeg har vert klar for høst siden den første dagen gradestokken bikka 22° 😜 Varme og solsteik er virkelig ikke min greie. Bare synd høsten er så kort, jeg er jo selvfølgelig ikke noe vintermenneske heller 😆😂 Ja til vår og høst året rundt liksom. 4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #20 Skrevet 31. august 2021 Her i nord varer høsten noen få uker. Bladene på trærne har blitt gule her. Kaldt og jævli her, og nå har også mørket begynt å dominere. Har begynt å sjekke ut årets vinterdekk. Sikkert bare en måned til de må på 😭 Anonymkode: a5d7e...19a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå