AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #1 Skrevet 28. august 2021 Har selv hatt helbleket hår i en del år nå og ønsker å bytte til nye hårprodukter da de jeg bruker nå er nokså dyre. Lurer derfor på hvilke produkter dere andre som har bleket hår (helbleket/striper) bruker? Anonymkode: e6987...6b5
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #3 Skrevet 28. august 2021 Har dessverre aldri funnet gode OG rimelige produkter. Jeg liker masken fra Moroccan Oil for fukt og pigmentering, som fjerner gult. Lar den være i ekstra lenge. Men den er dyr, og jeg bruker veldig mye ettersom jeg har tykt hår. Anonymkode: 42fce...857
avent Skrevet 28. august 2021 #4 Skrevet 28. august 2021 Kjøper sånt på normal, billigere enn hos frisør 😊 har brukt en serie fra wella noe med oil, husker ikke hva den heter, dyr hos frisør, dyr hos normal også, men ivertfall billigere😩 men knall god serie, håret mitt ble forvandlet å den lukter himelsk 😍
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #5 Skrevet 28. august 2021 K18 er fantastisk! Men dyr da Anonymkode: 1e815...3fe
avent Skrevet 28. august 2021 #6 Skrevet 28. august 2021 Denne serien jeg mente 😍 den er nydelig til farget, bleket og tørt hår. Gir bøttevis med fuktighet 👌 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #7 Skrevet 28. august 2021 Jeg har ikke hår - så finner denne posten utrolig krenkende. Er må moderator inn på banen! Anonymkode: c358e...79e 1
Gjest Trøst Skrevet 30. august 2021 #8 Skrevet 30. august 2021 Jeg er svært fornøyd med Kèrastase Blonde Absolu serien, den gjør mye bra for mitt hår. Bruker sjampoen (ikke den med fargepigment) og den lette hårkuren som balsam (den som kommer i tube). Lillasjampoen i serien er ekstremt uttørrende, men kuren med fargepigmenter fungerer ypperlig for å friske opp fargen. Olaplex en gang i måneden og Joico K-Pak Deep Penetrating Reconstructor er også et must for at håret mitt skal holde seg sunt. Liker å prøve ut litt forskjellig, men alle disse produktene er de jeg kommer tilbake til hver gang. Det er verdt å betale litt ekstra for gode produkter. De fleste hårproduktene får man kjøpt i nettbutikker, og flere nettbutikker har også rabattkoder, slik at du kan få produktene billigere. Kjøper du bare hos frisør vil det bli dyrt i lengden, men det er så klart fint å støtte oppunder frisøren også.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #9 Skrevet 3. september 2021 Bruker Redken bleach serien og K18 kuren. Har prøvd mye forskjellig som Kpak Joico, olaplex, kerastase osv. Mye er bra men liker å variere litt. Anonymkode: 5cd57...6a7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #10 Skrevet 3. september 2021 Wella fusion care produktene er i nederste prisklasse, ble positivt overasket over disse hvis du ønsker noe som er rimeligere. Anonymkode: 5cd57...6a7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #11 Skrevet 3. september 2021 Bruker Wella sp luxe oil sjampo, hårkur i samme serie, varmebeskyttende krem fra Redken og hårolje fra Wella. Bruker ikke balsam, synes hårkur funker mye bedre. Vasker håret ca hver fjerde dag og kurer det hver gang. Håret mitt er skikkelig shiny og sunt selv om jeg har bleket det i snart 4 år nå. Anonymkode: 3a81b...312 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå