Gå til innhold

Hva kommer dagens barn til å le av om 15-20 år? Av klær og stil generelt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På 90-tallet( og til dels fortsatt)  lo vi av Hockeysveiser, skulderputer, puddelrock og alle rare 80-tallsfrisyrer. 

Men hva blir den store vitsen i 2036?

Jeg tipper tatoveringer. Det er vår tids hockeysveis og jeg tror dagens barn kommer til å se på det som skikkelig kleint en stund. Og noen år etterpå blir retrokult.

Anonymkode: d1823...ab6

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

På 90-tallet( og til dels fortsatt)  lo vi av Hockeysveiser, skulderputer, puddelrock og alle rare 80-tallsfrisyrer. 

Jeg tipper tatoveringer. Det er vår tids hockeysveis og jeg tror dagens barn kommer til å se på det som skikkelig kleint en stund. Og noen år etterpå blir retrokult.

alt som er utpreget for sin tid. Norm core.

Anonymkode: fa3e3...948

• Liker 1
Skrevet

Store klumpete joggesko/sneakers. 

Rent personlig er det en mote som passer meg bra siden jeg ikke liker sko med hæler, og er mer opptatt av komfort enn utseendet på sko. 

Jeg synes likevel det er litt rart når folk bruker slike sko sammen med finere avtrekk. Er vant med å tenke at joggesko ikke passer sammen med kjole og skjørt. 

• Liker 2
Skrevet

Lous Vuitton og det meste andre svindyre merkegreier som skal ha logoen strødd over hele produktet. 

Anonymkode: 4d157...cc9

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror du har helt rett mht tatoeringer. Jeg vil også nevne joggesko til pene antrekk og treningstights til hverdagsbruk. Tror også disse "bolle"-kjolene med mer fluff og puff enn lengde kommer til å få hard medfart i historien.

• Liker 3
Skrevet
On 8/28/2021 at 11:38 AM, AnonymBruker said:

Jeg tipper tatoveringer

Ja, tatoveringer. Og sykt overforbruk. Litt som vi i dag ser på Syke samlere på tv.

Anonymkode: 57ed5...fb6

• Liker 1
Skrevet

Ikke klær....men hele denne laminerte øyenbryn-trenden. Det ser ut som om folk går rundt med larver til øyenbryn, ille stygt.

• Liker 12
Skrevet
Selbu skrev (Akkurat nå):

Ikke klær....men hele denne laminerte øyenbryn-trenden. Det ser ut som om folk går rundt med larver til øyenbryn, ille stygt.

Hehe øyenbryn helt klart. Og så type mom jeans 

• Liker 1
Skrevet
On 8/28/2021 at 11:38 AM, AnonymBruker said:

Retro har ikke alltid vært kult. Kanskje det slutter å være det igjen. Ordet kult har heller ikke alltid vært kult.

• Liker 1
Skrevet

Duckface kommer de ikke til å skjønne noe av. Men det synes vi vel er tåpelig allerede i dag.

Anonymkode: 5b8cb...08b

• Liker 8
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)

Kanskje 70-tallet kommer tilbake med all sin glede og skrekk og gru?  Og at de hater skinny jeans, dempet sort og glass?  Hehe…det kommer og går.

Og så skulle jeg ønske at det ble mindre kroppsfiksering.

Endret av Hvemsomhelst
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Duckface kommer de ikke til å skjønne noe av. Men det synes vi vel er tåpelig allerede i dag.

Anonymkode: 5b8cb...08b

Duckface burde forblitt i Andeby. Donald og spøkelseskladdene også.

• Liker 3
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Duckface burde forblitt i Andeby. Donald og spøkelseskladdene også.

Duckfacegreia er skrekkelig 🤮

Skrevet

At noen faktisk kunne tjene seg rike på å skrive tull på en blogg iblandet enorme mengder reklame for tullball.

Det syke forbruket vi har i dag kommer heldigvis snart til å være over.

Anonymkode: 9f183...3f4

• Liker 3
Skrevet

Bloggere og hvor latterlig det er at noen med null kompetanse på noe annet enn sminke og lignende ender opp med å være store forbilder. Er ikke måte på hva de mener noe om. 

Tror også folk kommer til å se tilbake med gru på alle møblene som ble ødelagt av «dempet sort»-galskapen. 

Og øyenbryn som ser ut som om de er tegnet på med en billig sprittusj 🙈

• Liker 1
Skrevet
strapaziert skrev (16 minutter siden):

Jeg tror du har helt rett mht tatoeringer. Jeg vil også nevne joggesko til pene antrekk og treningstights til hverdagsbruk. Tror også disse "bolle"-kjolene med mer fluff og puff enn lengde kommer til å få hard medfart i historien.

AnonymBruker skrev (På 28.8.2021 den 11.38):

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ja, tatoveringer. Og sykt overforbruk. Litt som vi i dag ser på Syke samlere på tv.

Tatoveringer er ikke vår tids noe som helst. Det er en tradisjon som stammer fra før bronsealderen. 

Anonymkode: cc854...3f9

• Liker 8
Skrevet

Alle de plastiske operasjonene folk har gjort. Jeg vedder på at små rumper kommer til å bli moderne igjen og folk som har operert rumpene til store, deigete disseklumper får panikk fordi når de fjerner innleggene vil rumpen henge ned til knærne.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tatoveringer er ikke vår tids noe som helst. Det er en tradisjon som stammer fra før bronsealderen. 

Det tror jeg de fleste er veldig klar over, men takk for at du tar ansvar og informerer oss :kose:

Skrevet

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Så det du sier er at det er de med bokstaver på kroppen istedenfor i bokhylla som er de egentlige interessante kulturmenneskene?

• Liker 2
Skrevet

iPhone og hvit forvokst plastikkørevoks hengende ut av ørene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...