AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #1 Skrevet 28. august 2021 Hei. Vi er i starten av 30årene og venninnen min er oppsatt på å hjelpe meg å finne en mann. Jeg er ikke så stresset over det selv. Hun kommenterer hva som må endres, blant annet ting hjemme hos meg, hun har påpekt aå mye at jeg selv begynner å tvile og synes ikke lenger det er noe koselig. Jeg har feks flere cd reoler med musikken min i, jeg hat plater fra mange år med samling og jeg er stolt over de og liker å se på de. Venninnen min mener sånt må i kasser på loftet. Jeg har to spillkonsoller og spill til de satt pent opp under tv, venninnen min mener jeg er for gammel og vil bare tiltrekke meg gamere... Jeg samler på gamle leker, så jeg har de utstilt litt her og der, feks 50 år gamle bamser eller eldgammel trehest, de mente hun at i allefall må vekk om jeg ikke skal åpne barnehage. Osv. Det er også feil at jeg har morsomme magneter og ting på kjøleskapet, sofaputene er i ulik farge og det er barnslig osv. Er litt lei meg, har omplassert og ryddet litt, men føler det ikke blir mer voksent og jeg savner å se tingene mine. Har hun rett og må jeg bare få litt hjelp eller går det å finne noen med enn sånn barnslig leilighet? Anonymkode: 5937d...a3d 4
Populært innlegg TinaChristina Skrevet 28. august 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 28. august 2021 Vil du finne en mann som ikke lar deg dekorere hjemmet ditt slik du vil, da? Det der har ingenting å si for menn. 65
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #3 Skrevet 28. august 2021 Dette høres veldig ut som en tidligere venninne av meg. "Dette ser ut som en ungkarsleilighet!!", "du må bytte ut frontene på kjøkkenet" osv. osv. Jeg bare ignorerte det og irriterte meg over det. Hun hadde masse flere irriterende sider, orka til slutt ikke være venn med henne mer. Anonymkode: 364a1...a04 17
Populært innlegg PM75 Skrevet 28. august 2021 Populært innlegg #4 Skrevet 28. august 2021 Jeg ville nok heller rådet deg til å være deg selv, slik at du finner en kjæreste du trives med. Og felles interesser er et pluss 👌 80
Lacy Skrevet 28. august 2021 #5 Skrevet 28. august 2021 PM75 skrev (1 minutt siden): Jeg ville nok heller rådet deg til å være deg selv, slik at du finner en kjæreste du trives med. Og felles interesser er et pluss 👌 👆 7
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #6 Skrevet 28. august 2021 Jeg MÅ jo ikke ha leker og sånn utstilt hvis jeg flytter sammen med noen, det kan jeg tone ned på, men jeg tenker at alene i min leilighet kan jeg vel gjøre som jeg vil litt til? Anonymkode: 5937d...a3d 35
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #7 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg MÅ jo ikke ha leker og sånn utstilt hvis jeg flytter sammen med noen, det kan jeg tone ned på, men jeg tenker at alene i min leilighet kan jeg vel gjøre som jeg vil litt til? Anonymkode: 5937d...a3d Ja, det synes jeg. Anonymkode: e6e06...729 13
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #8 Skrevet 28. august 2021 PM75 skrev (4 minutter siden): Jeg ville nok heller rådet deg til å være deg selv, slik at du finner en kjæreste du trives med. Og felles interesser er et pluss 👌 Helt enig med dette. Du vil jo ha en mann som liker deg for den du er? Forøvrig er ikke de alle fleste menn veldig opptatt av interiør. Min mann hadde veldig fin stil i sin leilighet da jeg traff han, men veldig forskjellig fra meg. Nå elsker han stilen vi har hos oss, som er en god blanding av begges stil (men mest min, skal jeg innrømme). Her om dagen kom han hjem med krystalllysestaker, det hadde han nok aldri kjøpt før han traff meg. 😂 Og en haug av andre ting han har kjøpt gjennom tiden, fordi han liker den stilen vi har hos oss nå! Playstation og Nintendo switch har jeg under tv-en og, skremte han ikke bort det. Jeg syns du skal beholde den stilen du har, og si at venninna di skal slutte å blande seg opp i din stil. Det er du som skal bo og trives der, ikke hun. Og om en mann faktisk snur i døra pga stilen din, så er jo åpenbart ikke den mannen interessert nok i et forhold med deg, så da tenker jeg det er like greit at han snur i døra uansett. Anonymkode: 7e42b...1f4 16
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #9 Skrevet 28. august 2021 Lacy skrev (2 minutter siden): 👆 Helt enig. Viktig å være tro mot deg selv. Man må selvsagt påregne å måtte tilpasse seg en ny partner. Så noen ting blir byttet ut med hans ting slik at det blir deres hjem. Men det er jo en annen sak. Men du gjør klokt i å finne en som er litt sånn som deg. Jeg hadde elsket å kommet på besøk til deg og bare sett på alle tingene dine syns det høres ut som du har det koselig Jeg selv er minimalist og elsker at musikk er digital og liker å ha bare litt pynt. Det er nesten litt lite og får kommentarer om at det er så deilig i stua mi for det er så lite fremme 🤣. Har ikke orket å mene noe om den kommentaren. Kan nok tolkes i flere retninger. Mannen vil jeg gjerne skal pynte mer. Så jeg kunne nok hatt godt av et pyntekurs. Men dette var en liten digresjon. Det er lov og være forskjellig. Anonymkode: 6b61d...9e1 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #10 Skrevet 28. august 2021 Sånn drev min mor og søster på i flere år. De har en helt annen stil enn meg, og jeg ville aldri trivdes om min leilighet skulle ha 30 forskjellige grå- og beigetoner, dempet sort, og spiler. Det er ikke meg. Jeg trives ikke hos dem, de trives ikke hos meg. Sånn er det bare. Men jeg fant meg en mann som passet meg og den jeg er, jeg ville ikke hatt en mann som trodde jeg likte dempet sort 😛 Anonymkode: be1c2...d56 13
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #11 Skrevet 28. august 2021 Din venninne prøver å hjelpe deg med å finne veninner. For det er kvinner som er opptatt av slikt. Ikke menn. Det som står i hodet på menn som kommer hjem til deg er ikke om sofaputene dine har forskjellige farger, men hvordan komme fortest mulig ned i buksene dine. Anonymkode: dbb4e...37c 6
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #12 Skrevet 28. august 2021 Jeg tipper det ikke vil ha noe å si når du treffer en mann som faller for deg. Jeg har aldri vært opptatt av interiør, og jeg merket at kjæresten stusset litt over det i starten, siden jeg ellers er en ganske feminin jente og glad i klær osv. Vel, kjæresten var gift med en kvinne tidligere som var superopptatt av sånt. Hun laget en egen interiørkonto på Instagram der hun delte bilder av hjemmet deres. De gikk hverandre på nervene og er skilt idag så det er jo andre ting som gjør et hjem hyggelig til sist, og det er jo menneskene som er i det Dersom du inviterer menn hjem til deg og de synes det er ukoselig og heller vil være hos seg selv, så kan du jo ta noen tips til deg. Når man blir et par inngår man jo noen kompromiss. Jeg har gjort leiligheten litt mer hyggelig og komfortabel etter at jeg ble sammen med kjæresten, for da er det jo ikke BARE mine preferanser som gjelder lenger. Anonymkode: e463e...c96 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #13 Skrevet 28. august 2021 Ja jeg tenker også at om jeg skal flytte sammen med noen så kan vi sammen bestemme hvordan det skal bli, men jeg er jo litt usikker på om noen vil like meg da når de ser leiligheten min. Jeg ser jo det selv at det er et litt naivt barnslig preg over kanskje, eller så er jeg bare hjernevasket av venninnen min. Hennes hus ser ut som tatt ut fra en katalog! Ingenting ligger fremme og alt har sin plass. Jeg har det ryddig, men det er mye hos meg. Det er ting i vinduene, en annen ting er at alt jeg har, har en historie. Det er ikke mye ting fra nille eller ikea feks, det er arv eller ting fra utlandet, eller noe jeg fant der og der, så når jeg ser på de tingene så lommer det minner og tanker. Så om jeg får en mann på besøk og han spør om det eller det så kan det jo bli noen gode historier av det også.. ikke bare at han ler av meg, som hun sier. Anonymkode: 5937d...a3d 7
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #14 Skrevet 28. august 2021 Hvis du ser på hva slags interiør den generelle gruppen av ungkarer foretrekker, så passer din leilighet godt sammen med deres smak. Gamingutstyr, musikk, leker, humor (kjøleskapsmagneter) og glade farger er nettop slikt mange menn liker. Din stil passer mye bedre overens med menns stil enn det din venninnes stil gjør, så ikke hør på hennes dårlige "råd". Fortsett å være deg selv og la din personlighet avspeiles i hjemmet ditt, kun slik får du et unikt hjem og interiør. Og da er det langt høyere sannsynlighet for at besøkende vil like deg og trives i hjemmet ditt enn hvis hjemmet ditt ser likt ut med naboens eller Bohus-katalogen. Anonymkode: 712cc...b7e 10
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #15 Skrevet 28. august 2021 Jeg har vært den venninnen. Prøvde bare å hjelpe henne å finne en brukbar partner. Og ikke av samme slaget som de hun hadde truffet tidligere. Hun ba meg om hjelp til klesstil, sminke og hår. Jeg ga henne uoppfordret råd om interiøret hennes hjemme, da jeg mente det kunne medvirke til å skremme bort den typen menn som hun EGENTLIG ville ha: de som er modne, godt bemidlet, seriøse og ansvarlige. Anonymkode: 69a87...2f8 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #16 Skrevet 28. august 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Hei. Vi er i starten av 30årene og venninnen min er oppsatt på å hjelpe meg å finne en mann. Jeg er ikke så stresset over det selv. Hun kommenterer hva som må endres, blant annet ting hjemme hos meg, hun har påpekt aå mye at jeg selv begynner å tvile og synes ikke lenger det er noe koselig. Jeg har feks flere cd reoler med musikken min i, jeg hat plater fra mange år med samling og jeg er stolt over de og liker å se på de. Venninnen min mener sånt må i kasser på loftet. Jeg har to spillkonsoller og spill til de satt pent opp under tv, venninnen min mener jeg er for gammel og vil bare tiltrekke meg gamere... Jeg samler på gamle leker, så jeg har de utstilt litt her og der, feks 50 år gamle bamser eller eldgammel trehest, de mente hun at i allefall må vekk om jeg ikke skal åpne barnehage. Osv. Det er også feil at jeg har morsomme magneter og ting på kjøleskapet, sofaputene er i ulik farge og det er barnslig osv. Er litt lei meg, har omplassert og ryddet litt, men føler det ikke blir mer voksent og jeg savner å se tingene mine. Har hun rett og må jeg bare få litt hjelp eller går det å finne noen med enn sånn barnslig leilighet? Anonymkode: 5937d...a3d Det er vel ikke venninna di du skal bo sammen med? Og det er vel heller ikke hun som skal bestemme når/hvis du skal finne deg en mann? Det viktigste er jo at du trives med ditt hjem, og at det er rent der og ikke stinker. Folk er forskjellige og liker forskjellige ting, og jeg synes det er bra om boligen gjenspeiler personen som bor der. Høres ut som du har det ganske koselig. Anonymkode: f284c...f75 6
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #17 Skrevet 28. august 2021 Kom på noe: Har venninna di noen mann da, og er det pga. interiøret hennes de ble sammen? Og hvorfor er det så viktig for henne at du skal kopiere hennes interiørstil og partnervalg? Anonymkode: f284c...f75 10
Minitroll Skrevet 28. august 2021 #18 Skrevet 28. august 2021 Det er ikke interiøret, men deg, han skal være interessert i. Hvordan leiligheten du bor alene i ser ut har ingen noe med så lenge det ikke er helseskadelige omgivelser. 3
Gjest Blondie65 Skrevet 28. august 2021 #19 Skrevet 28. august 2021 Be venninnen din slutte å blande seg i saker hun ikke har greie på. Du må få lov å være deg selv og vise hvem du er. Alle kan ikke ha "Love" bokstaver i vinduet, og ikke alle er minimalister heller.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #20 Skrevet 28. august 2021 Jeg har det alltid rent om ikke helt ryddig, men det stinker eller lukter ikke hos meg, jeg vasker og støvsuger og tørker støv, så om det er litt "mye" her så er det aldri veldig skittent eller sånn at noe lukter. Jeg har slitt Før med sånne rutiner så jeg føler selv jeg har innarbeidet det godt. Venninnen min har en samboer ja, ironisk nok klager han hele tiden på at det alltid er noe som må pusses opp eller fikses på hjemme... 😒 Anonymkode: 5937d...a3d 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå