Gjest Pecado Skrevet 23. september 2005 #1 Del Skrevet 23. september 2005 Kan det stemme at dersom man setter in hormonspiral og må ta den ut igjen med en gang så får man igjen pengene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. september 2005 #2 Del Skrevet 23. september 2005 Det kan nok stemme. Jeg har en skrekkhistorie om da jeg skulle sette inn hormonspiral. Lå ferdig på benken og legen pakket ut spiralen. Han oppdaget at noe var feil med den så jeg måtte bytte den på apoteket. Det gikk greit. Så tilbake til legekontoret. Legen klarte ikke å få satt inn spiralen (fordi den har tykkere innføringshylster enn vanlig spiral). Han pakket spiralen inn igjen og ga med en skriftlig beskjed om hvorfor den ble returnert. Tilbake til apoteket for å bytte. Denne gangen måtte jeg til gynokolog for å få satt den inn. Han klarte det ikke han heller. Heldigvis så slapp jeg å levere denne på apoteket. Legen tok seg av det og en måneds tid senere fikk jeg pengene tilbake. Den siste gangen var da jeg bestemte meg for å sterilisere meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå