Gå til innhold

Enkel og oversiktlig timeplan - any recs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som er veldig fornøyd med timeplanen sin? Ønsker å finne en oversiktlig timeplan som også er lett å forstå for barn. Kanskje med magneter, eller whiteboard eller et ellerannet? Noen som har tips å komme med?

Anonymkode: 79f4d...b29

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Er det noen her som er veldig fornøyd med timeplanen sin? Ønsker å finne en oversiktlig timeplan som også er lett å forstå for barn. Kanskje med magneter, eller whiteboard eller et ellerannet? Noen som har tips å komme med?

Timeplan på skolen?🧐

Anonymkode: 0533a...dac

Skrevet

ts her: nei , jeg mente timeplan hjemme. for en grei oversikt over aktiviteter og måltider og sånt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

ts her: nei , jeg mente timeplan hjemme. for en grei oversikt over aktiviteter og måltider og sånt.

I alle dager…😳

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

I alle dager…😳

Syns du det er rart å skulle ha en timeplan for familier???

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Syns du det er rart å skulle ha en timeplan for familier???

Ja!😅

Skrevet

Er det til et lite barn, eller for familien? 
Hvis dere trenger dagtavle for at barnet trenger en mer forutsigbar hverdag kan dere få dette via PPT. 

Vanlig dagsplan kjøper jeg hos Søstrene Grene.

Anonymkode: ef85d...625

Skrevet

For oss voksne bruker jeg google kalender og hvert familiemedlem har sin farge. Der er alle ungenes aktiviteter med og våre. Henter fra Spond blant annet.
Har ukeplan på ark som rives av hver uke for barna. Kjøpte den på et sånt billigsted. Den henger på kjøkkenet ved siden av ungenes skoletimeplan. På egen ukeplan står det påminnelser om forklær, treningstider, ekstra matboks, gymklær, turdager, middag, hjemmetider (før trening/kamp), reiser, kamper, prøvedager++ Hadde en stor glasstavle før, men var så mye mer tungvint å skrive på, og oppdaget at de fulgte mer med når planen hang med skoleplanen som de ser når de lager matboksen. (Mine er 14 og 11) 

Anonymkode: c79e4...b9f

Skrevet

image.jpeg.aa2f0fa95ad2a2ccd9af32388f6b0743.jpeg
Har alltid hatt sånn type kalender. Da kan du skrive navn nederst + 1 kolonne med middag, hvis dere ikke er mer enn 5 personer da. Veldig kjekk

Anonymkode: f11e1...e62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...