AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #1 Skrevet 28. august 2021 Har selv ikke hatt så mange sexpartnere og ønsker ei uten mange tidligere sexpartnere. Kan man si det direkte, eller hvordan bør man si det? Anonymkode: 8fcee...26f 9
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #2 Skrevet 28. august 2021 Om det er viktig for deg, så si det direkte. Spørsmålet blir vel hva du mener er mange da… Anonymkode: 02c3c...975 18
Antiviruset Skrevet 28. august 2021 #3 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Har selv ikke hatt så mange sexpartnere og ønsker ei uten mange tidligere sexpartnere. Kan man si det direkte, eller hvordan bør man si det? Anonymkode: 8fcee...26f Hold kjeft er det lureste du gjør Hvorfor skal du spørre om dette? Du får aldri noe ærlig svar uansett. Så viser du at du forsøker å sitte deg på din moralske hest og spille bedre en du er. For har du hatt mer en 1 sexpartner? Da er du ikke bedre en den som har 10. Du må gjerne mene dette men du tar feil. Så hold kjeft! Så er det greit å ønske seg en med veldig få sexpartnere, dette kan du finne ut om uten å spørre direkte. Treffes, date litt, ikke ta initiativ til sex med en gang. Se om hun gjør det! Så snakke litt om felles verdier og interesser litt ut i datingen. Da kommer slike ting raskt frem om dere finner tonen. Ikke det nøyaktige antallet med hvordan hun er som person. 26
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #4 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har selv ikke hatt så mange sexpartnere og ønsker ei uten mange tidligere sexpartnere. Kan man si det direkte, eller hvordan bør man si det? Anonymkode: 8fcee...26f Ja, dette er en preferanse som alt annet. Men har du egentlig lyst til å stille spørsmålet? 😅 Anonymkode: 8dd24...293 12
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #5 Skrevet 28. august 2021 Ja, hvorfor ikke? Hvis jeg har ligget med 5-7, er jeg heller ikke interessert i en mann som har ligget med hundre. Anonymkode: 406a6...d66 20
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #6 Skrevet 28. august 2021 Hva har det å si uansett? Jeg skal gifte meg med en jeg ikke vet antall partnere til. Eller dvs han har barn fra før, så har hatt sex med minst ei før meg.. Han aner ikke hvor mange jeg har ligget med heller. 1? 100? Betyr null nada niks Anonymkode: 32d04...238 16
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #7 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, hvorfor ikke? Hvis jeg har ligget med 5-7, er jeg heller ikke interessert i en mann som har ligget med hundre. Anonymkode: 406a6...d66 Nå siktet jeg til om du egentlig ønsket å vite svaret fra en du er interessert i. Du kan fort bli skuffet. Men jeg ser hva du sikter til😉 Anonymkode: 8dd24...293 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #9 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nå siktet jeg til om du egentlig ønsket å vite svaret fra en du er interessert i. Du kan fort bli skuffet. Men jeg ser hva du sikter til😉 Anonymkode: 8dd24...293 Hva? Anonymkode: 406a6...d66 1
Embla82 Skrevet 28. august 2021 #10 Skrevet 28. august 2021 Jeg forstår ikke helt poenget med å si det. Og hva ønsker du av personen, en sexpartner eller kjæreste? Om det er kjæreste så kjenner du sannsynligvis personen litt før dere blir sammen, så det er ikke nødvendigvis med et direkte spørsmål. Jeg er typen som ikke så lett faller for noen eller får den kjemien jeg ønsker for å ha sex med noen. Men er ellers glad i sex og kan gjerne ha sex uten forpliktelser om jeg først liker noen på den måten. Jeg foretrekker kjærester som er litt lik. At de ikke er på alle og har sex for å ha sex, men at de kun har sex med de de virkelig er gira på. Jeg trenger ikke å vite antall sexpartnere av den grunn. Og jeg trenger ikke si høyt at "du må være sånn for å være bra nok for meg" Noem ganger kan man falle helt for noen utenfor preferansen også. Det viktigste er å omgås, være kjæreste med, ligge med, folk som får deg til å føle deg bra. Det er det helheten som avgjør, ikke detaljene. 4
Antiviruset Skrevet 28. august 2021 #11 Skrevet 28. august 2021 mjaus skrev (3 minutter siden): Ja, det er innafor å ønske seg det. Ønske er en ting, men å få det er noe annet Hva garanti har du for at du får det rette svaret? Hun kan bare si to stykker og ha hatt 20. Dette får dere aldri noe svar på uten at man blir godt kjent med vedkommende og trygge på hverandre og vet hvordan man står i slike spørsmål angående moral. 4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #12 Skrevet 28. august 2021 Embla82 skrev (1 minutt siden): Jeg forstår ikke helt poenget med å si det. Og hva ønsker du av personen, en sexpartner eller kjæreste? Om det er kjæreste så kjenner du sannsynligvis personen litt før dere blir sammen, så det er ikke nødvendigvis med et direkte spørsmål. Jeg er typen som ikke så lett faller for noen eller får den kjemien jeg ønsker for å ha sex med noen. Men er ellers glad i sex og kan gjerne ha sex uten forpliktelser om jeg først liker noen på den måten. Jeg foretrekker kjærester som er litt lik. At de ikke er på alle og har sex for å ha sex, men at de kun har sex med de de virkelig er gira på. Jeg trenger ikke å vite antall sexpartnere av den grunn. Og jeg trenger ikke si høyt at "du må være sånn for å være bra nok for meg" Noem ganger kan man falle helt for noen utenfor preferansen også. Det viktigste er å omgås, være kjæreste med, ligge med, folk som får deg til å føle deg bra. Det er det helheten som avgjør, ikke detaljene. Ja, du foretrekker kjærester som er lett lik, på samme måte som de som ikke ligger rundt foretrekker kjærester som ikke synes ons er ålreit Anonymkode: 406a6...d66 5
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #13 Skrevet 28. august 2021 Antiviruset skrev (Akkurat nå): Ønske er en ting, men å få det er noe annet Hva garanti har du for at du får det rette svaret? Hun kan bare si to stykker og ha hatt 20. Dette får dere aldri noe svar på uten at man blir godt kjent med vedkommende og trygge på hverandre og vet hvordan man står i slike spørsmål angående moral. Jeg tror at du ofte kan se det på personen. Ikke alltid, men ofte, om det har vært 2 eller 102 Anonymkode: 406a6...d66 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #14 Skrevet 28. august 2021 Smartere å se etter ei med samme livsstil som deg selv. Anonymkode: a85c8...89a 10
draug 75 Skrevet 28. august 2021 #15 Skrevet 28. august 2021 Du må aldri, aldri, aldri si slikt høyt. 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #16 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tror at du ofte kan se det på personen. Ikke alltid, men ofte, om det har vært 2 eller 102 Anonymkode: 406a6...d66 hvordan? Anonymkode: 8086e...739 3
Gjest TheCatLady Skrevet 28. august 2021 #17 Skrevet 28. august 2021 Vet ikke om jeg ville sagt det. Det kan komme litt feil ut. Har sett menn på datingsider som ønsker seg det og selv om jeg hadde passet inn i kriteriene deres så opplever jeg måten de skriver det på som veldig negativt. Tror jeg heller ville sett på hvordan hun var enn å spørre veldig tidlig i en datingfase om hvor mange hun hadde ligget med. Det vil nok oppleves som negativt for de fleste uansett hvor mange de har ligget med.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #18 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Har selv ikke hatt så mange sexpartnere og ønsker ei uten mange tidligere sexpartnere. Kan man si det direkte, eller hvordan bør man si det? Anonymkode: 8fcee...26f Du leste ikke denne tråden? Anonymkode: 6bf6c...fa0
Jensine Skrevet 28. august 2021 #19 Skrevet 28. august 2021 Er jo en vurdering du må gjøre selv. Du kan sikkert gå klar av endel damer med mye erfaring på den måten, samtidig vil du miste de damene med få erfaringer som syns spørsmålet er turnoff. For mange vil du fremstå som litt enkel og primitiv, men ikke for alle. 4
herzeleid Skrevet 28. august 2021 #20 Skrevet 28. august 2021 Det er selvfølgelig en helt grei og normal preferanse, men det er nok lurt å sondere litt heller enn å plumpe rett ut med det, da selv mange kvinner med "normalt" antall partnere kan ta det ille opp og du kan fremstå sjalu osv. Ofte kan en lese mye ut av hvordan en ser på og omtaler andre som har valgt ulike veier på dette området, og ta samtalen videre derfra. 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå