AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #1 Skrevet 28. august 2021 Jeg er sammen med en kvinne som jeg tror har borderline, de første 2 årene var fantastiske og så begynte forholdet å bli mer negativt og tegnene til bordeline kommer bare mer og mer. Er det noen her som kan fortelle hvordan de opplever det er å leve sammen med en partner som har borderline? kommer den første tida tilbake? Anonymkode: b6332...b9c
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #2 Skrevet 28. august 2021 Ja og nei, merker hun at du begynner å bli lei av forholdet, vil hun prøve å gjenskape den første tiden. Men det er bare skuespill. Ikke invester mer i dette forholdet og for gud skyld ikke få barn med denne personen. Du kan bli flinkere til å unngå kvinner med denne diagnosen ved å lese deg opp på det. Forhold med kvinne med denne diagnosen er like destruktivt, som et forhold med en psykopat. Du kan ikke gjøre henne bedre og med mindre du er usedvanlig sterk psykisk og hun er oppmerksom på egen sykdom, og går til psykolog en gang i uken for å bli bedre, er mitt råd kom deg vekk fra denne kvinnen. Anonymkode: 30604...bb0 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #3 Skrevet 28. august 2021 Min kone har borderline, og etter at hun gikk noen år i behandling så har hun blitt veldig mye bedre. Hun er også ikke selvdestruktiv på samme måte som hun var i starten av forholdet, typ klarer å stå imot impulser som hun tidligere gjorde uten å tenke seg om. Det kommer jo veldig an på person til person, og om den personen klarer å ta imot hjelp og nyttiggjøre seg av den. Jeg ville ikke blitt om kona mi ikke hadde takket ja til benhandlingsplass og jobbet med seg selv for å kutte det destruktive ut av livet sitt. Anonymkode: 9adc6...572 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå