Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

jeg har nå jobbet i en fast stilling på 31,6% med årsturnus da det er i kommunen. Jeg vil neste år gå ned i stilling til ca 20-25%, men skal i mammaperm i oktober og årsturnusen for neste år blir laget nå snart. Det jeg da lurer på er om det har noe å si for utvetaling av foreldrepenger at jeg går ned i stilling etter at permisjonen har begynt? Vil jeg da få mindre i foreldrepenger fordi jeg velger å gå ned i stilling for neste år (ettersom den løper når jeg er i permisjon)? Eller tar de bare utgp i hva jeg har tjent før permisjon? 

Anonymkode: 0350a...676

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei! 

jeg har nå jobbet i en fast stilling på 31,6% med årsturnus da det er i kommunen. Jeg vil neste år gå ned i stilling til ca 20-25%, men skal i mammaperm i oktober og årsturnusen for neste år blir laget nå snart. Det jeg da lurer på er om det har noe å si for utvetaling av foreldrepenger at jeg går ned i stilling etter at permisjonen har begynt? Vil jeg da få mindre i foreldrepenger fordi jeg velger å gå ned i stilling for neste år (ettersom den løper når jeg er i permisjon)? Eller tar de bare utgp i hva jeg har tjent før permisjon? 

Anonymkode: 0350a...676

Nei, permisjonspengene blir regnet ut ifra inntekten du har frem til du tar ut permisjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...