Gå til innhold

Sjokoladebryllupskake....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har lyst på sjokoladekake som er HELT HVIT til vår bryllupskake. Er det noen som har erfaringer med dette?

Noen konditorer på stedet vi skal gifte oss har aldri hørt om dette og tviler på det er mulig. I Oslo er det derimot mer utbredt... Er det noen som har erfaringer? Har tenkt på iceing (melis-greier), men lurer på om det noe annet vi kan ha... Finnes det HELT hvit sjokolade?

:gratulerer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikkje den kvite dronning-sjokoladen heilt kvit?

Skrevet

Mulig det går litt tregt hos meg, men vil du ha kaka hvit inni? Eller bare på utsiden?

Skrevet

Jepp, kaken trenger bare være hvit på utsiden... :) Inni skal det være vanlig sjokoladekake/mousse som er brun. Ingen av oss liker særlig godt marsipan, så det er ikke aktuelt.

Skrevet

Denne skal jeg følge med på:)

Lurer nettopp på akkurat det samme!

Så skriv det her hvis du finner ut noe da, så skal jeg gjøre det samme:)

Lykke til!

Skrevet

Vi likar heller ikkje marsipan, så det blir nok kvit sjokoladekake for oss også! :)

Skrevet

Icing kan fåes i både hvit og ivory og sikkert flere farger også.

www.cacas.no

Skrevet

Den linken ville visst ikke virke selv om den er aldri så riktig. Fondanten kan sees på www.cacas.no -> produkter -> diverse -> side 5, 6 eller 7 eller noe. *kom ut av tellingen*

Skrevet

Hei, vi hadde sånn kake. Med nøttebunn, sjokolade og vaniljemouse og hvit icing på toppen. Vi ble enige med konditoren om å ha hvit sjokolade på toppen, men fikk i ettertid vite at det ikke ble så vellykket så de brukte icing istedenfor. den eneste ulempen var at det begynte å smelte ganske fort, men det er kanskje ikke rart siden det var nesten 30 grader den dagen :)

Skrevet

Vi hadde sjokoladekake med en slags moussefyll inni som bare var helt nydelig. Utenpå hadde vi noe som lignet på en slags hard marsipan. Så at det ikke er populært hos dere, men for oss hvor en elsket sjokolodade og den andre marsipan ble det en skikkelig hit. Og gjestene elsket kaken! Lykke til og husk å følge hjertet på alt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...