AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #1 Skrevet 28. august 2021 Vi har chatta sammen på tinder i mindre enn 24 timer med en gang vi matcha på kvelden så snakka vi litt, åsså neste dag ble det ganske lite da jeg var på jobb hele dag helt til kvelden jeg åpner appen å ser han har sendt flere å flere meldinger etter hverandre å skrev at han er villig til å slette tinder for meg hvis jeg er halvparten så god som jeg virker å være å hvis han fikk en annen plattform han kunne nå meg på altså jeg syns det var veldig fort det, vi har ikke snakka mye sammen i det hele mindre enn 24 timer siden samtalen startet å han er villig til å slette tinder hva tenker dere? Altså han sier selv han bare er ute etter å bli kjent med folk og evt noe mer, jeg har selv sagt til an at jeg er der bare for å snakke med folk ikke noe mer, det var noe av det første vi fikk ut på bordet Hvordan tenker denne fyren at det skal hjelpe om han sletter tinder å bare snakker med meg, når jeg egt ikke er interessert i et forhold og mer er der for gøy å tidsfordriv Anonymkode: 3c869...18e
Gjest Embryo Skrevet 28. august 2021 #2 Skrevet 28. august 2021 Jeg tenker at dette er veldig suspekt og ville slettet matchen med ham istedenfor å slette Tinder.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #3 Skrevet 28. august 2021 Spørs om han vil slette Tinder, men ordlegger seg slik for å … mykgjøre deg ovenfor han kanskje (er mer creepy enn noe annet synes nå jeg 😅). 9/10 menn jeg har chattet med på Tinder ønsker å flytte samtalen til Snap, Messenger ol. før vi nesten har sagt «hei, hvordan går det». Anonymkode: bab41...300
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #4 Skrevet 28. august 2021 Hvorfor er du på tinder kun for å chatte? Ellers høres fyren slitsom ut. Anonymkode: 3f740...341 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #5 Skrevet 28. august 2021 Jeg får litt sånn "grooming" vibber av slike folk. Han virker utrolig manipulerende, og en man ikke blir kvitt så fort uten drama. Anonymkode: 1b884...a8b 5
_Martine Skrevet 28. august 2021 #6 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor er du på tinder kun for å chatte? Ellers høres fyren slitsom ut. Anonymkode: 3f740...341 Er jo mange som er på tinder som ikke er ute etter noe seriøst eller et ligg, men bare er der for å være der vet ikke hvor gammel du er, men mange i 20 års alderen værtfall er der for tidsfordriv 4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #7 Skrevet 28. august 2021 1. Han er neppe villig til å slette Tinder, han tror bare at du skal ta det som et kompliment og bli henrykt. 2. Alt tyder på at selv om han kanskje bare vil ligge med deg, så kommer det til å bli mye mas fra den kanten. 3. Han kan også være av den typen som bomber deg med kjærlighetserklæringer hele tiden og elsker deg etter en uke. 4. En god del menn tror at om du er ute etter noe uforpliktende, så er betyr det at du er desperat og vil danse etter hans pipe for å få den store æren av å ligge med dem. Ville slettet matchen og lett videre, du finner bedre matcher enn dette her. Anonymkode: f7c6b...30f 2
Doktor Dyregod Skrevet 28. august 2021 #8 Skrevet 28. august 2021 Muligens at du er drømmedama da se. Om han sletter Tinder eller ikke er jo ikke no stress. Ta til deg komplementet og kos deg videre. Ikke overtenk så mye. 👍👍 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #9 Skrevet 28. august 2021 Manipulerende type med kontrollbehov og potensiale for sykelig sjalusi. Han tror dette skal få deg til å føle deg smigret, men forstår ikke at det i realiteten er et rødt flagg. Anonymkode: f10c8...42d 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #10 Skrevet 28. august 2021 _Martine skrev (1 time siden): vet ikke hvor gammel du er, men mange i 20 års alderen værtfall er der for tidsfordriv Det tror jeg gjelder alle aldre. 2/3 er på Tinder bare for å vindusshoppe, drømme, chatte, og få litt egoboosting. Helt legitimt spør du meg. M50 Anonymkode: 00374...1ac
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #11 Skrevet 28. august 2021 Her er hva han egentlig skriver: "Jeg vil ha sex NÅ og du er pulbar, derfor sier jeg hva som helst for at du skal gi meg adgang. Jeg kommer aldri til å slette Tinder." Anonymkode: e4f1d...658 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #13 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (På 28.8.2021 den 8.43): Vi har chatta sammen på tinder i mindre enn 24 timer med en gang vi matcha på kvelden så snakka vi litt, åsså neste dag ble det ganske lite da jeg var på jobb hele dag helt til kvelden jeg åpner appen å ser han har sendt flere å flere meldinger etter hverandre å skrev at han er villig til å slette tinder for meg hvis jeg er halvparten så god som jeg virker å være å hvis han fikk en annen plattform han kunne nå meg på altså jeg syns det var veldig fort det, vi har ikke snakka mye sammen i det hele mindre enn 24 timer siden samtalen startet å han er villig til å slette tinder hva tenker dere? Altså han sier selv han bare er ute etter å bli kjent med folk og evt noe mer, jeg har selv sagt til an at jeg er der bare for å snakke med folk ikke noe mer, det var noe av det første vi fikk ut på bordet Hvordan tenker denne fyren at det skal hjelpe om han sletter tinder å bare snakker med meg, når jeg egt ikke er interessert i et forhold og mer er der for gøy å tidsfordriv Anonymkode: 3c869...18e Jeg opplevde noe lignende fra en serber jeg dro på date med. Han ville bli eksklusiv fra 1 date, for ingen grunn egentlig, han var jo ikke forelsket, og jeg er en helt vanlig person. Jeg tror noen folk er litt eiesyke og veldig usikre på seg selv, og er redd for at du skal se på andre profiler og dra på date med en annen og så vil de miste deg. Anonymkode: 62e96...844
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå