AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #1 Skrevet 28. august 2021 Jeg og kjæresten har det siste året vært litt av og på, etter å ha vært sammen i 6 år. I april så bestemte vi oss for å bli kjærester igjen. Men - han følger fortsatt jenter han datet, eller "møtte for en øl" som han sier, på instagram. Er jeg helt psyko som reagerer på dette? Anonymkode: b2024...eeb
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #2 Skrevet 28. august 2021 (kan legge til at kjæresten min er veldig sjalu selv - eneste grunnen til at jeg har gått gjennom følgerne hans er fordi han en natt klikka på meg fordi han så jeg fulgte en random fyr og anklaget meg for å ha vært borti han uten noen som helst grunn, jeg fulgte denne fyren fordi han la ut mye om mental helse, kjente han ikke) Anonymkode: b2024...eeb
starken Skrevet 28. august 2021 #3 Skrevet 28. august 2021 Jeg reagerer også på slikt, men det er av frykt etter tidligere forhold med utroskap som har ført til usikkerhet og sjalusi. Jeg tror jeg også følger noen jeg har datet tidligere på Instagram, uten at jeg er helt sikker. Følger jo mange, så får ikke helt med meg. Jeg velger å tenke at min kjære ikke hadde vært sammen med meg hvis det var noen andre han heller ville vært sammen med. Han har jo valgt meg. Og jeg gjør jo akkurat det samme, uten at jeg legger noe mer i det.
starken Skrevet 28. august 2021 #4 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): (kan legge til at kjæresten min er veldig sjalu selv - eneste grunnen til at jeg har gått gjennom følgerne hans er fordi han en natt klikka på meg fordi han så jeg fulgte en random fyr og anklaget meg for å ha vært borti han uten noen som helst grunn, jeg fulgte denne fyren fordi han la ut mye om mental helse, kjente han ikke) Anonymkode: b2024...eeb Oj, nå ble jo ting litt annerledes. Det der hørtes jo ikke så bra ut. Så sterk sjalusi kan virkelig være ødeleggende.
Doktor Dyregod Skrevet 28. august 2021 #5 Skrevet 28. august 2021 Under normale forutsettinger hadde jeg tenkt på deg som en veldig sjalu kvinne. Men så skiver du at han er sjalu. Og det forandrer ting. For hvis man er veldig sjalu, bør man oppføre seg som man vil at partneren skal gjøre. Har vært gift med en meget sjalu kvinne. Det er ikke gøy. Hvis ikke han kan følge sine egne spilleregler, så bør det blunke en varsellampe. Du bør ta en prat med ham og forklare hvor skapet skal stå og hva dine spilleregler i forholdet. Eller så kommer sjalusien til å knekke deg. 🤞🤞 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #6 Skrevet 28. august 2021 Jeg tenker at når folk blir sjalu pga noe som er på sosialemedier har de større problemer enn de trur. Når folk trur at sosialemedier definerer forholdet er det egentlig på tide å inse at man burde være singel. Anonymkode: 4e306...080 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #7 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): (kan legge til at kjæresten min er veldig sjalu selv - eneste grunnen til at jeg har gått gjennom følgerne hans er fordi han en natt klikka på meg fordi han så jeg fulgte en random fyr og anklaget meg for å ha vært borti han uten noen som helst grunn, jeg fulgte denne fyren fordi han la ut mye om mental helse, kjente han ikke) Anonymkode: b2024...eeb På seg selv kjenner man andre.... For en dust Anonymkode: 30203...b32
jabx Skrevet 28. august 2021 #8 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): (kan legge til at kjæresten min er veldig sjalu selv - eneste grunnen til at jeg har gått gjennom følgerne hans er fordi han en natt klikka på meg fordi han så jeg fulgte en random fyr og anklaget meg for å ha vært borti han uten noen som helst grunn, jeg fulgte denne fyren fordi han la ut mye om mental helse, kjente han ikke) Anonymkode: b2024...eeb Folk som er veldig sjalu er ofte utro hunder selv. Så han er nok så ekstremt sjalu fordi han er redd du skal være like horete som han er. 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #9 Skrevet 28. august 2021 Dere er ikke bra for hverandre, avslutt først som sist. Anonymkode: 0cd16...03d
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #10 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): (kan legge til at kjæresten min er veldig sjalu selv - eneste grunnen til at jeg har gått gjennom følgerne hans er fordi han en natt klikka på meg fordi han så jeg fulgte en random fyr og anklaget meg for å ha vært borti han uten noen som helst grunn, jeg fulgte denne fyren fordi han la ut mye om mental helse, kjente han ikke) Anonymkode: b2024...eeb På seg selv kjenner man andre. Han har nok litt baktanker med de han følger og derfor tenker at du gjør det samme som han gjør. Derfor denne sjalusien hans. Anonymkode: 31a43...ea1 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #11 Skrevet 29. august 2021 Jeg synes du overreagerer og at du er kontrollerende. Det er mange som er det men det er jævlig usexy og et enormt rødt flagg. Anonymkode: 42e8a...bb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå