Gå til innhold

3.vaksine

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis det er sånn at man må ha en 3.vaksine for å reise til Sverige for å være fullvaksinet. Tar dere da den 3.dosen. Og hva om det blir den 4.dosen? 5.dosen? Hvor lenge varer det?

Anonymkode: 00177...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hvemsomhelst

Jeg vil nok ta det som kommer, og tror ikke at jeg er alene om det.  Blir vel kanskje som influensavaksine, den tar jeg pga litt dårlig immunsystem. 
Flere omganger med koronavaksine vil kanskje anbefales for de mest utsatte, men ikke påvirke diverse reiserestriksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller det noen rolle? Enkelte vaksiner må man ta flere ganger. Blir det mutasjoner blir vi uansett nødt til det. Det er ikke noe vi vet ennå. Foreløpig er det snakk om tredjedose for de som ikke utviklet antistoff etter to vaksiner. Er du i en av de gruppene?

Anonymkode: 93f70...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvemsomhelst skrev (3 minutter siden):

Jeg vil nok ta det som kommer, og tror ikke at jeg er alene om det.  Blir vel kanskje som influensavaksine, den tar jeg pga litt dårlig immunsystem. 
Flere omganger med koronavaksine vil kanskje anbefales for de mest utsatte, men ikke påvirke diverse reiserestriksjoner.

Kommer da bare ikke det grønne korona passet da bare bli rødt? Hvis man må ha 3.doser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt 3 doser og skal snart ta en fjerde. Har gått fint med meg sålangt.

Anonymkode: d2492...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har tatt 3 doser og skal snart ta en fjerde. Har gått fint med meg sålangt.

4?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

4?

Ja. 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. 4.

Oki. Er det snakk om man må også ha den 4.dosen nå? Har ikke fått med meg det jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki. Er det snakk om man må også ha den 4.dosen nå? Har ikke fått med meg det jeg.

Nei, ikke nødvendigvis. Jeg skal ha 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja. 4.

Det er ingenting, jeg tok min syvende i går. Begynner å nærme seg veldig godt beskytta.

Anonymkode: 4bd31...9ca

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting, jeg tok min syvende i går. Begynner å nærme seg veldig godt beskytta.

Anonymkode: 4bd31...9ca

Ikke verst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvemsomhelst
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kommer da bare ikke det grønne korona passet da bare bli rødt? Hvis man må ha 3.doser?

Jeg har ikke tenkt så langt, og aner ikke hva som skjer med koronapasset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvis det er sånn at man må ha en 3.vaksine for å reise til Sverige for å være fullvaksinet. Tar dere da den 3.dosen. Og hva om det blir den 4.dosen? 5.dosen? Hvor lenge varer det?

Nei hvorfor tror du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg kommer til å ta den antall doser som skal til for at jeg skal kunne leve som jeg ønsker ute i samfunnet igjen - jeg har ingen problemer med at dette kan bli en sesongvaksine, eller på andre måter boosterpåfyll når det måtte trengs.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...