Gå til innhold

Dere fedre/menn som blir fedre - hvordan ville du reagert hvis datteren din var med på Ex on the Beach/Paradise Hotel osv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ville du som far reagert hvis datteren din deltok på et slikt program, kom i avisen med titler som "sorry mamma og pappa, for trekanten" type ting som f.eks Caroline Nitter og de andre av disse jentene som er med på disse programmene, hvor de ligger med alle og viser alt? 

Noen av disse jentene sier jo også at foreldrene føler med på programmet, men hvordan opplever du som far å se din datter sprade rundt naken med puppene og skrittet på skjermen? Er dette liksom OK på en eller annen måte? 

Prøver å forstå hva slags syn jenter som Caroline Nitter f.eks har på nakenhet rundt familien sin når de tydeligvis vet og syntes det er bare "litt flaut" at foreldrene ser dem "p*le rundt" på tv og vise alt av kroppsdeler på skjermen?

Anonymkode: efe63...499

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor spør du kun om datteren? Hadde vel vært like kleint om det var sønnen eller er det ok for kun menn å gå rundt naken, ligge med alle osv, på tv?

Er forresten ikke mann men ville skammet meg masse over barnet uansett kjønn. Mest fordi programmene er dritt og menneskene er falske. Skammer meg over venner som bruker tid av dagen sin og faktisk SER på dritten.

Anonymkode: fedaf...7d9

• Liker 2
Skrevet (endret)

Upopulært. Det er ikke alle som kommer så dårlig ut av programmene, men jeg hadde nok ikke vært superhappy. 

Endret av Gjenferdet
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor spør du kun om datteren? Hadde vel vært like kleint om det var sønnen eller er det ok for kun menn å gå rundt naken, ligge med alle osv, på tv?

Er forresten ikke mann men ville skammet meg masse over barnet uansett kjønn. Mest fordi programmene er dritt og menneskene er falske. Skammer meg over venner som bruker tid av dagen sin og faktisk SER på dritten.

Anonymkode: fedaf...7d9

Haha, visste det kom. Nå var det datteren denne gangen siden jeg leste et intervju med Caroline Nitter hvor hun sa bla det med trekanten. 

Skrevet

Hvorfor far? Har fedre større grunn til å skjemmes enn mødre? 

Anonymkode: fdf5f...207

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor far? Har fedre større grunn til å skjemmes enn mødre? 

Anonymkode: fdf5f...207

Tja, nei.
Men nakenheten kan vel føles mer påtrengende ettersom jentenes bryster ikke blir sensurert, men guttenes kjønnsorgan blir? 

Skrevet

Hadde med ett visst at jeg hadde feilet grovt i oppdragelsen

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...