Gå til innhold

Hva defineres som sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når en skal si hvor mange en har vært med, hva teller man med? 

runking, suging, penetrering? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du. Hvorfor er det så viktig å telle? Om man har hatt sex med 2 eller 20, spiller det noen stor rolle? Definerer det deg som en person på noen måte? Jeg vet ikke. Jeg bare lurer. 🤷‍♂️

• Liker 2
Skrevet

Enig i at akkurat tellingen ikke er så viktig! Hva som regnes som sex tenker jeg er når du har lekt med en annen persons kjønnsorgan! Har jo sett at noen her på kg ikke regner enkelte ting som sex. Snu på det og tenk at en eventuell kjæreste kommer hjem fra byen og sier. Hadde ikke sex det var bare fingring/runking/suging. Ville du da tenkt ok, så hyggelig at du ble kjent med noen nye mennesker!

• Liker 1
Skrevet
Fjellgeita27 skrev (6 timer siden):

Når en skal si hvor mange en har vært med, hva teller man med? 

runking, suging, penetrering? 

Definering av sex ja... Det tror jeg er stor forskjell på hva man legger i det. Jeg mener det ikke er ordenlig sex før man selv har fått orgasme, men samtidig kan man jo ha sex uten orgasme. Det er jo et vippepunkt mellom kosing og sex også. Så da er jo spørsmålet... er runking og oralt sex eller kosing, hvis man ikke får orgasme av det? Penetrering er vel sex selvom orgasmen uteblir... Min definisjon er vel at vi har sex når begge hopper til køys nakne, men man kan også ha sex med klærne på i garasjen for den saksskyld. Så penetrering med eller uten orgasme, oralt med orgasme er sex er min mening.

Så antallet kan være å ha hatt sex med 10, men hadde koset seg med 20. Noen ville vel ha sagt at de har hatt sex med 30, mens andre ville ha sagt 10. Noen lyver jo på seg, og noen lyver av seg. Men hvis det er for eget "regnsskap" kan man jo selv velge.  Og skal man regne sex med seg selv blir jo tallet svimlende høyt 🤭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...