Gå til innhold

Har, jeg er forelsket i en fortsatt gift mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er gift fortsatt,,..Men har det ikke greit med kona, så hvor lenge gannblir der er ikke godt å si. . Hun har tvangstanker og e ekstremt oversjalu. Han har sendt meg masse påfyll av positive mld, og jeg daner. Jeg er forelsket! Vi har samme nettverk, samme vennekrets osv...nå er han på guttetur, mob er så og si av. Jeg har en følelse PP at han liker meg godt. Hvordan forholde meg videre??🙏

Anonymkode: 7f3da...f34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge han enda er gift så holder du deg unna, enkelt og greit.

• Liker 31
Skrevet

Det er ikke liv laga. Not meant to be

Anonymkode: 5944e...107

• Liker 4
Skrevet

Prøv å få møtt han på gutteturen, ts, bruk alle muligheter du har for treff. Fa finner du ut om han er noe å satse på, det er ditt miv, du bestemmer.

Anonymkode: 32307...924

Skrevet

Du får sette et ultimatum for når han skulke ha gått fra kona. Redd han kommer til å dra dette ut og få i pose og sekk. 

• Liker 2
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Hvis han har vert misfornøyd lenge, men fortsatt blir i ekteskapet så er det en mulighet for at han drøyer det enda lengre, det kommer helt an på hva som er grunnen til at han blir i det dårlige ekteskapet. Det er overraskende mange som holder sammen på grunn av barna og økonomien. 

Det er ikke nødvendigvis så lett å være homewrecker, så jeg ville rådet deg til å avvente til han har bestemt seg om han vil bli eller gå. Både for din, hans og familien hans sin del. 

Skrevet
Ominous skrev (5 timer siden):

Hvis han har vert misfornøyd lenge, men fortsatt blir i ekteskapet så er det en mulighet for at han drøyer det enda lengre, det kommer helt an på hva som er grunnen til at han blir i det dårlige ekteskapet. Det er overraskende mange som holder sammen på grunn av barna og økonomien. 

Det er ikke nødvendigvis så lett å være homewrecker, så jeg ville rådet deg til å avvente til han har bestemt seg om han vil bli eller gå. Både for din, hans og familien hans sin del. 

Jeg vet det... Det blir en kjip situasjon for alle. Men jeg merker jo at han et små interessert i meg. Jeg tror kona kjører han psykisk ned. Hun sliter litt psykisk selv, etter hva jeg har hørt da. Kanskje han er møkklei, kanskje også en grunn for at han reiser bort.? Jeg vet ikke om jeg blir et typ ligg eller om han er interessert i noe mer? Eller kanskje ingenting? Sistnevnte tror jeg ikke da. Etter alle mld frem og tilbake. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vet det... Det blir en kjip situasjon for alle. Men jeg merker jo at han et små interessert i meg. Jeg tror kona kjører han psykisk ned. Hun sliter litt psykisk selv, etter hva jeg har hørt da. Kanskje han er møkklei, kanskje også en grunn for at han reiser bort.? Jeg vet ikke om jeg blir et typ ligg eller om han er interessert i noe mer? Eller kanskje ingenting? Sistnevnte tror jeg ikke da. Etter alle mld frem og tilbake. 

Ja da, han elsker deg og hater kona. Det er bare spørsmål om tid før han går fra henne. Bare hold ut. Kjør på. Ikke gi deg. 

Anonymkode: 2fbb4...590

• Liker 2
Skrevet
Bente1234 skrev (9 timer siden):

Du får sette et ultimatum for når han skulke ha gått fra kona. Redd han kommer til å dra dette ut og få i pose og sekk. 

Men han kommenterer bildene mine at jeg er råflott osv... Hva er neste?... Vil han be meg ut? Jeg var faktisk ikke vært i denne sit før. 

Skrevet

Hvilket forhold har du til denne mannen nå og hva planlegger du TS? Uansett hva slags forhold han har til kona er det ikke greit av han å være utro, og det er ikke greit av deg å være med på hans utro handlinger heller. Dersom han virkelig vil gå fra kona blir det noe annet, men da håper jeg du ikke går med på noe før han har vært ærlig med henne. Sånn bortsett fra det er det helt ok å ha han som kun en venn. 

Anonymkode: 9cec6...cd7

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men han kommenterer bildene mine at jeg er råflott osv... Hva er neste?... Vil han be meg ut? Jeg var faktisk ikke vært i denne sit før. 

Kan hende han vil ha sex da.. og holder deg på gress for å få det samtidig som han lever trygt og godt hjemme i komfortsona økonomisk og med gjengen venner rundt seg..uten sex'en med henne. Da er livet hans komplett og han trenger ikke mer..her burde du knipe sammen bena til han har forlatt kona det er den redelige måten å gjøre det på da og med respekt for andre mennesker..selv om jeg syns mannen her har større ansvar enn ts som tross alt er single.  Han som jeg syns kommer dårligst ut her... 

• Liker 6
Skrevet

Hvordan du forholder deg videre må du nesten tenke over på egenhånd. 

Du har her såvidt jeg ser fått en side av saken. Så er kona egentlig oversjalu eller har hun gode grunner til å være såpass sjalu? At han evt flørter med deg (om det er det som har gjort deg betatt) så er ihvertfall sjalusien begrunnet. Det kan være fyren gjør ting som underbygger en mistanke, og er dette mye vil også sjalusien evt vokse. 

Ellerså er kona oversjalu uten grunn, og istedenfor å prøve å finne en løsning med kona flørter han muligens med deg. Hva får deg da til å tro at det vil være annerledes med deg om dere blir to, og får problemer? 

Det er de første tingene jeg ville ha tenkt over. Hvordan du forholder deg tho kan ikke jeg svare på. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilket forhold har du til denne mannen nå og hva planlegger du TS? Uansett hva slags forhold han har til kona er det ikke greit av han å være utro, og det er ikke greit av deg å være med på hans utro handlinger heller. Dersom han virkelig vil gå fra kona blir det noe annet, men da håper jeg du ikke går med på noe før han har vært ærlig med henne. Sånn bortsett fra det er det helt ok å ha han som kun en venn. 

Det er faktisk broren til mannen til venninnen min. Venninnen min er også min kollega. Jeg traff denne mannen som nå skriver med meg, på en fest. Vi fikk kjapt en god tone, lange blikk. Da visste ikke jeg han var gift. Han virket nokså betatt. Og jeg vil jo treffe han i settger fremover, siden han er broren til mi venninnen mann. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Han er på vei fra.. Kanskje derfor han har den turen med kameraten sin, bruke tid på å tenke rasjonere følelsene litt. Av og til må man se to sider av en sak, det er en grunn for at han prater med meg, velger jeg å tro. 

Det kan ikke du vite. Det er mange menn som sier de er på vei til å gå men de gjør det ikke. 

Ha litt respekt for konen hans, hold deg unna til han er skilt. 

• Liker 5
Skrevet
Strange Doll skrev (32 minutter siden):

Det kan ikke du vite. Det er mange menn som sier de er på vei til å gå men de gjør det ikke. 

Ha litt respekt for konen hans, hold deg unna til han er skilt. 

Ja, men er det en mulighet for at han vil skilles nå da? Venninnen min sier at dette ikke er typisk han. Det kan jo ha skjedd han noe, at ikke dette var ventet fra hans side heller. 

Skrevet

Hva er sjansen for at vi ligger sammen da? Jeg blir faktisk gal av meg selv. Tenk å få så sykt lyst på en som ikke er singel. Han ga meg nettopp et storfint kompliment over på mld.

😏😏😏

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er sjansen for at vi ligger sammen da? Jeg blir faktisk gal av meg selv. Tenk å få så sykt lyst på en som ikke er singel. Han ga meg nettopp et storfint kompliment over på mld.

😏😏😏

Ha litt selvrespekt (og omtanke for hans kone) og be ham ta kontakt igjen når han er enslig. 

• Liker 7
Skrevet
Nappetass1 skrev (2 minutter siden):

Ha litt selvrespekt (og omtanke for hans kone) og be ham ta kontakt igjen når han er enslig. 

Ja men så tenker jeg at jeg må stoppe å være innbilsk. Hva om han ikke mener eller vil noe da? Han gir meg som sagt flotte komplimenter, tar kontakt på mld osv. Jeg kan vel ikke gi han et ultimatum alt nå? Eller vil dette eskalere seg kanskje sånn som det ser ut nå? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja men så tenker jeg at jeg må stoppe å være innbilsk. Hva om han ikke mener eller vil noe da? Han gir meg som sagt flotte komplimenter, tar kontakt på mld osv. Jeg kan vel ikke gi han et ultimatum alt nå? Eller vil dette eskalere seg kanskje sånn som det ser ut nå? 

Jeg ville holdt det vennskapelig fra min side, og hvis det eskalerer så ville jeg sagt at det ikke er ok. Han burde ikke flørte med andre hvis han er i et forhold, og hvis du mener han gjør det er det innafor å si fra. Nå virker det jo som du vil han skal flørte med deg, men vil du virkelig det når han faktisk har en kone? 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ville holdt det vennskapelig fra min side, og hvis det eskalerer så ville jeg sagt at det ikke er ok. Han burde ikke flørte med andre hvis han er i et forhold, og hvis du mener han gjør det er det innafor å si fra. Nå virker det jo som du vil han skal flørte med deg, men vil du virkelig det når han faktisk har en kone? 

Ja jeg tror hun tror han skal dra fra kona si… så blir litt venting på ts her. Jeg hadde sagt jeg er interessert når han blir single 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...