AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #1 Skrevet 27. august 2021 Hei dere som klager på menn når de egentlig ikke har gjort noe galt (og da tenker jeg på luksusproblem som at han er glad i å lage mat). Hvorfor klager dere? Har dere tenkt på oss som ikke har noen kjæreste? Anonymkode: 90863...848
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #2 Skrevet 27. august 2021 Nei, har ikke tenkt på dere. Har heller ikke tenkt på de fattige barna i Afrika når jeg klager over dårlig råd, eller systemrasismen i USA når jeg snakker om hvordan mørkhudete har det i Norge. Anonymkode: 77bb3...491 7
Silva Pluvialis Skrevet 27. august 2021 #3 Skrevet 27. august 2021 (endret) De fleste vil oppleve å bli irritert på partnerens uvaner uavhengig av om det er en god eller dårlig kjæreste. Det blir sånn når to mennesker går oppi hverandre hele tiden. Det er helt normalt, og ikke til å unngå. Endret 27. august 2021 av Gjenferdet 8
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #4 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei, har ikke tenkt på dere. Har heller ikke tenkt på de fattige barna i Afrika når jeg klager over dårlig råd, eller systemrasismen i USA når jeg snakker om hvordan mørkhudete har det i Norge. Anonymkode: 77bb3...491 "mørkhudete"? 🤨 Hvorfor bruker du dette ordet? Er du rasist? Det heter melaninrik! Anonymkode: 2f483...c46 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #5 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): "mørkhudete"? 🤨 Hvorfor bruker du dette ordet? Er du rasist? Det heter melaninrik! Anonymkode: 2f483...c46 For en ufyselig oppførsel du har. Hva er det som får deg til å bruke R-ordet i denne konteksten? Anonymkode: 639c8...b50 4
Gjest Elder Millennial Skrevet 28. august 2021 #6 Skrevet 28. august 2021 Det er noe ekstra tabu over det å ikke være fornøyd og lykkelig når man tilsynelatende har alt. Skjønner godt at folk kommer til kvinneguiden for å spy opp litt galle, for i den virkelige verden er det vanskelig å klage over luksusproblemer, men her inne burde det være det. På kvinneguiden har vi lov å være smålige når vi gjemmer oss bak anonymbrukeren.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #7 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei dere som klager på menn når de egentlig ikke har gjort noe galt (og da tenker jeg på luksusproblem som at han er glad i å lage mat). Hvorfor klager dere? Har dere tenkt på oss som ikke har noen kjæreste? Anonymkode: 90863...848 Nei, mennesker som klager tenker bare på seg selv. Selv synes jeg disse er ufordragelige. Men, de har jo tydeligvis klart å finne kjæreste selv om de er ufordragelige. Så kanskje det er et tips hvis du sliter med å få deg kjæreste; Tenk mer på deg selv og mindre på andre. Vær litt ufyselig. Anonymkode: c2259...203
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #8 Skrevet 28. august 2021 Litt av problemet er at noen av oss har valgt menn som ikke er vant med å ha kjærester. Da må det justeringer til. Ja, det er luksusproblemer vi oftest klager over. Heldigvis har de fleste av oss ikke dype problemer med vold, forrakt ol i forholdene våre. Anonymkode: be972...e70
Gjest Saph Skrevet 28. august 2021 #9 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): "mørkhudete"? 🤨 Hvorfor bruker du dette ordet? Er du rasist? Det heter melaninrik! Anonymkode: 2f483...c46 På kg heter det melatoninrik!
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #10 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Litt av problemet er at noen av oss har valgt menn som ikke er vant med å ha kjærester. Da må det justeringer til. Ja, det er luksusproblemer vi oftest klager over. Heldigvis har de fleste av oss ikke dype problemer med vold, forrakt ol i forholdene våre. Anonymkode: be972...e70 Dere er faktisk voldelige når dere driver med justeringer, jo. Enten må dere godta menn som de er, eller så må dere avfinne dere med at dere utøver vold. Anonymkode: c2259...203
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #11 Skrevet 28. august 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: Hei dere som klager på menn når de egentlig ikke har gjort noe galt (og da tenker jeg på luksusproblem som at han er glad i å lage mat). Hvorfor klager dere? Har dere tenkt på oss som ikke har noen kjæreste? Anonymkode: 90863...848 Hvorfor skal de tenke på oss som ikke har noen kjæreste? Hva skal de tenke? Hvordan har deres tanker noe med vår singelstatus å gjøre? Anonymkode: f5999...63c 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #12 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): "mørkhudete"? 🤨 Hvorfor bruker du dette ordet? Er du rasist? Det heter melaninrik! Anonymkode: 2f483...c46 😅😅😅 Har vi litt store stortær kanskje. Anonymkode: bf2d2...fe4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #13 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dere er faktisk voldelige når dere driver med justeringer, jo. Enten må dere godta menn som de er, eller så må dere avfinne dere med at dere utøver vold. Anonymkode: c2259...203 Ja, det er sikkert "vold" når jeg sier at jeg vil at vi skal møtes oftere og gjøre mer x sammen. At han solgte bilen som jeg foreslo, sånn at han fikk råd til leilgheta han ønska seg, var nok vold. Det er som å bli slått når han drar med meg på hytta. På samme måte som hans innspill og ønsker overfor meg er vold, for ingen får jo forandre meg 🙄 Jeg får gå til frisøren og si det er vold at jeg kvitta meg med panneluggen, og si til kjørelærern at jeg tar timer under tvang. Anonymkode: be972...e70 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #14 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, det er sikkert "vold" når jeg sier at jeg vil at vi skal møtes oftere og gjøre mer x sammen. At han solgte bilen som jeg foreslo, sånn at han fikk råd til leilgheta han ønska seg, var nok vold. Det er som å bli slått når han drar med meg på hytta. På samme måte som hans innspill og ønsker overfor meg er vold, for ingen får jo forandre meg 🙄 Jeg får gå til frisøren og si det er vold at jeg kvitta meg med panneluggen, og si til kjørelærern at jeg tar timer under tvang. Anonymkode: be972...e70 Ja, og måten du svarer til meg på. Anonymkode: c2259...203
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #15 Skrevet 28. august 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: Dere er faktisk voldelige når dere driver med justeringer, jo. Enten må dere godta menn som de er, eller så må dere avfinne dere med at dere utøver vold. Anonymkode: c2259...203 Du vet at du ikke er nødt til å være sammen med dama di om hun er så fæl mot deg. Du kan jo bare gå fra henne og være singel i stedet. Anonymkode: f5999...63c 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #16 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du vet at du ikke er nødt til å være sammen med dama di om hun er så fæl mot deg. Du kan jo bare gå fra henne og være singel i stedet. Anonymkode: f5999...63c Jeg er kvinne selv og sammen med en mann. Er bare ikke voldelig, slik jeg ser at flere andre kvinner er. Anonymkode: c2259...203
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #17 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du vet at du ikke er nødt til å være sammen med dama di om hun er så fæl mot deg. Du kan jo bare gå fra henne og være singel i stedet. Anonymkode: f5999...63c Dessuten er ikke vold så enkelt at man kan bare gå. Det vet da alle. Den som er offer for vold, klarer ofte ikke løsrive seg uten hjelp. Anonymkode: c2259...203
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #18 Skrevet 28. august 2021 Det er bare melatoninfattige kvinner som klager. Rett og slett fordi mangelen på melatonin gjør dem miserable og bitchete. De blir aldri fornøyde i de lange løp da. Løsning er å velge melatoninrik kvinne. De er oftere mer fornøyde og klager mindre nettopp fordi de er rikere på melatonin. Anonymkode: 75354...d01 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #19 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, og måten du svarer til meg på. Anonymkode: c2259...203 Så du vil forandre meg? Anonymkode: be972...e70
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #20 Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så du vil forandre meg? Anonymkode: be972...e70 Min mening var kun å si at dersom mannen plutselig trekker i nødbremsen og vil av, og du ikke forstår hvorfor, så vet du nå hvorfor dette skjer. Anonymkode: c2259...203
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå