Gå til innhold

Brannalarmer som forteller hvilken som er utløst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om noe sånne uten om fra Verisure? Hadde en selger her i dag og synes det var helt genialt. Bor i tre etasjers-hus og har selvfølgelig seriekoblede brannalarmer i alle etasjer+, men går en om natten vet jeg jo ikke hvor. Sover i øverste etasje og skulle gjerne hatt en som fortalte hvilken som var utløst.
Helt uaktuelt med Verisure, dritdyrt og håpløs selger som brukte taktikken å prate ned andre firmaer og prøve å få meg til å få dårlig samvittighet for familien min ved å ikke velge de. Da tar jeg heller Sector Alarm som ikke skal ha flere tusen i installasjon, men 0kr😂

Anonymkode: 9a008...f2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nest Protect er en smart røykvarsler med tale. Har ikke prøvd den ennå, men står på innkjøpslista. Tror den skal kunne programmeres til å si hvilken etasje den er utløst

• Liker 1
Skrevet
newman01 skrev (2 timer siden):

Nest Protect er en smart røykvarsler med tale. Har ikke prøvd den ennå, men står på innkjøpslista. Tror den skal kunne programmeres til å si hvilken etasje den er utløst

Sjekket nå. Takk for tips’ Den var smart - og fryktelig dyr. Blir vel billigere i lengden enn å bruke alarmselskap :) Jeg må kanskje ha sånn Google-greie også?

Anonymkode: 9a008...f2d

Skrevet

Vi har nest protect. Den med batteri. Du får vite hvilket rom det er i og. Veldig kjekt at de prater og med tanke på barn eller andre som lettere hører og skjønner da. Du kan sette det opp til å få varsel på telefonen, trenger ikke noe mer enn selve nodene

Anonymkode: 156ce...0ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...