Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #1 Skrevet 23. september 2005 Noen som har prøvd Define sin proteinkur? Funker den? Mener å ha hørt at proteinkurer gjør håret litt tørt, ihvertfall føles det sånn, og man må bruke fuktighetskur i tillegg. Dette sier ikke reklamen noe om naturligvis,men trenger man fuktighetskur i tillegg, blir håret bedre av den? Eller er det bare enda en bløffereklame? Noen som har prøvd den?
Gjest Yvette Skrevet 23. september 2005 #2 Skrevet 23. september 2005 Styr unna Define, kjøp heller en ordentlig hårkur på Lookfantastic.com
-Fisken- Skrevet 23. september 2005 #3 Skrevet 23. september 2005 Jeg synes den har funka helt greit. Håret mitt har ikke blitt tørt av den, men så har jeg veldig glatt hår fra før av.
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2005 #4 Skrevet 23. september 2005 Uansett type proteinkur vil man trenge fuktighet etterpå. Proteiner kan styrke et allerede svekket hår, men de har ingen som helst effekt på hår som ikke er svekket gjennom f.eks. kjemiske behandlinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå