AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #1 Skrevet 27. august 2021 Kort fortalt. Jeg var i utlandet i 1 år. Jeg kom hjem og merket fort at ting var anderledes. Jeg merket at for. eks at når jeg snakker med pappa så ser han ikke på meg når han snakker, og når jeg snakker så ser han heller ikke på meg. Og hvis blikket vårt skulle treffes så blir han litt rar og ser vekk fort. Sånn her har det vært helt siden jeg kom hjem for 2 år siden, i 2 år har det vært slik. Jeg har mange ganger tenkt at jeg synes det er rart, og det føles også rart. Jeg kommer ikke til å spør han om dette nei eller ta det opp. Hvem andre her har opplevd/opplever det samme med noen? Jeg vil gjerne høre deres tanker om dette, hva dere tenker kan være grunnen for det? Jeg har selv tenkt at det kan være en skam følelse, men skjønner ikke hva den skammen skulle være for så det stemmer nok ikke. Takk for svar Anonymkode: 79437...475
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #2 Skrevet 27. august 2021 Hvordan i alle dager skal vi vite det? Kanskje her han funnet ut at du ikke er den biologiske datteren hans? Kanskje har han gjort underslag? Kanskje er han utro mot moren din? Kanskje har han gravd ned et lik i hagen? Kanskje han begynner å bli dement? Kanskje overtolker du hele greia? Anonymkode: 1ee9e...22a 10
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #3 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan i alle dager skal vi vite det? Kanskje her han funnet ut at du ikke er den biologiske datteren hans? Kanskje har han gjort underslag? Kanskje er han utro mot moren din? Kanskje har han gravd ned et lik i hagen? Kanskje han begynner å bli dement? Kanskje overtolker du hele greia? Anonymkode: 1ee9e...22a Nei nei, det er klart dere ikke kan vite det. Spør bare om deres tanker rundt det og kanskje det er noen andre her inne som opplever det samme med noen. Er nok ikke noe så drøyt som det du skriver nei. Jeg overtolker ikke dette, det har vært sånn i 2 år. Ts Anonymkode: 79437...475
Gjest BethD Skrevet 28. august 2021 #5 Skrevet 28. august 2021 Altså. Dette blir for dumt å ta opp her. Hvorfor Kari sin pappa ikke ser henne i øynene har da ingenting med hvorfor din ikke gjør det? Spør han!!
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. august 2021 #7 Skrevet 29. august 2021 Umulig for oss å vite, du må spørre ham.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #8 Skrevet 29. august 2021 Hvordan skal det hjelpe at vi spekulerer i hva som er problemet? Å hvorfor spør du han ikke? Er du redd for svaret? Anonymkode: aec42...a1b
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #9 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan skal det hjelpe at vi spekulerer i hva som er problemet? Å hvorfor spør du han ikke? Er du redd for svaret? Anonymkode: aec42...a1b Hvorfor skal jeg spør han om det? Det blir bare dumt. Er ikke redd for svaret Synes bare ikke det er noe poeng i å spør om det. Hvem her inne har opplevd lignende med noen dere kjenner? Og hva var grunnen? Sånn, nå har jeg endret spørsmålet mitt Ts Anonymkode: 79437...475
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #10 Skrevet 29. august 2021 Øh...det er jo et poeng å spørre han om det hvis du går så langt som å ta det opp her. Du virker veldig vinglete. Anonymkode: 9a5e5...a0b
Gjest BethD Skrevet 29. august 2021 #11 Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor skal jeg spør han om det? Det blir bare dumt. Er ikke redd for svaret Synes bare ikke det er noe poeng i å spør om det. Hvem her inne har opplevd lignende med noen dere kjenner? Og hva var grunnen? Sånn, nå har jeg endret spørsmålet mitt Ts Anonymkode: 79437...475 Du lurer jo åpenbart på hvorfor da,så det er vel et poeng i å spørre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå