Gå til innhold

Har du positive eller negative erfaringer med utenlandske menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann av utenlandsk opprinnelse (ikke europa). Merker på Tinder at mange hvite damer ikke svarer. Kan dere forklare hvorfor?

Anonymkode: 20e34...74d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke seksuelt tiltrukket av annet enn hvite menn. Gidder heller ikke noe kulturkræsj.

Anonymkode: b15cc...96b

• Liker 7
Skrevet

Eneste grunnen til at jeg ikke svarer tilbake på tinder er hvis jeg føler det blir for masete , har du snap ? , og 10 meldinger om hvorfor man ikke svarer osv. gjelder både utenlandske og norske. 

Anonymkode: 69b47...243

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke på Tinder, er selv gift med ikke-vestlig innvandrer. Har stort sett positive erfaringer med utenlandske menn, men har også noen negative. Akkurat som med norske menn. 

Anonymkode: 30eac...211

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er ikke skeptisk til utlendinger som sådan og hadde ikke valgt noen bort fordi de var fra et annet land. Da måtte det vært fordi vi hadde veldig forskjellig verdigrunnlag.

Endret av Gjenferdet
Skrevet

Indiske/Sri lankiske menn er fantatiske. Jeg elsker maten deres, og kulturen. De er flinke til å ta vare på familien sin og er flinke til respektere kvinnens meninger og synspunkter imotsetning til andre kulturer i Sør-Asia.

Dette er min subjektive mening.

Anonymkode: 2adf4...a6d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Indiske/Sri lankiske menn er fantatiske. Jeg elsker maten deres, og kulturen. De er flinke til å ta vare på familien sin og er flinke til respektere kvinnens meninger og synspunkter imotsetning til andre kulturer i Sør-Asia.

Dette er min subjektive mening.

Anonymkode: 2adf4...a6d

Hvilke andre kulturer i Sør-Asia mener du er problematiske?

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvilke andre kulturer i Sør-Asia mener du er problematiske?

Tja, er jo f.eks svært mange muslimer i Indonesia, Malaysia, og delvis på Filippinene. Kinesere er jo trasige på flere plan. Osv.

Skrevet

Har gode erfaringer med utenlandske menn. Og har hatt 2 utenlandske kjærester, eller flere hvis man skal ta med 2 svensker. Og jeg dater gjerne utenlandske menn. Men jeg er ikke religiøs, så ønsker ingen som er sterkt religiøse, samme hvilken religion, da det vil bli kræsj.

Anonymkode: 99275...353

Skrevet

Har dårlig erfaring. Masete, nedlatende og slitsomme. Er heller ikke tiltrukket av noen andre enn vestlige menn, så da er det jo greit.

Anonymkode: 265d6...b82

• Liker 5
Skrevet

Gift med en utlending. Kan si det er blandede erfaringer men har ikke ønsket det annerledes.

Anonymkode: d347c...d55

Skrevet

Har mest vært med norske menn,  i tillegg til danske og svenske menn. Noen var bra og noen dårlige. Har også vært med en greker som var helt ok. Jeg unngår kontakter med menn utenfor Europa og ellers østeuropeiske menn. Er skeptisk til deres kvinnesyn og oppførsel mot kvinner. Selv om det selvsagt finnes norske drittsekker også.

Anonymkode: f9f77...1c9

• Liker 2
Skrevet

Utenlandske er jo også fra Europa. Europeiske menn har jeg god erfaring med. 

Anonymkode: 3ba59...3d5

Skrevet

Redsel for potensielt framtidig problem med manipulerende og ondskapsfull svigermor. Opplevd det to ganger (India).

Anonymkode: 4e846...2b0

• Liker 1
Skrevet

Kulturkrasj er turn off.

Anonymkode: 1f454...22a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...