Gå til innhold

Liker menn å høre seksuelle ting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om en mann en dater hadde likt at en dame forteller at hun har kost med seg selv om natten? 

Anonymkode: 27475...7d7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg lurer på om en mann en dater hadde likt at en dame forteller at hun har kost med seg selv om natten? 

Jeg hadde likt det iallefall🙈

Skrevet

Om han ønsker å kose med deg, og du ønsker det samme så 😊

• Liker 1
Skrevet

Ja, menn elsker at jenter onanerer, det er det fineste som finnes å se på... og høre on, og få gjøre, og få til klaff. 🙂

weee

Skrevet

Kommer an på betoningen da.

Om du er moden, reflektert. Etc

Anonymkode: 2a6bb...a03

• Liker 1
Skrevet

Vel... jeg liker å bli brukt mens jeg sover, og har stå hver eneste natt og kjenner jeg ikke bare liker at penis blir ridd...sugd...runket og utrolig nok den største øvingsarenaen til flere; å få hele lenger og lenger inn i munn og holde helt til ...ja, og jeg dør litt nå siden jeg ikke har dame nå da.. men dama mi får alt hun vil, ikke snakk om annet! Jeg er så takknemlig for kvinner og den omsorgen og for en arbeidskapasitet...og så da er det ikke snakk om å drive med noe macho piss, det er nok å løre seg diplomati og at vi menn er heldig som i det hele får delta i verden AS mere, med vold og herskesatan og kverrulering HELE tida, mancaver seg til sjovinist bate for å skal være et hannkjønn... 

Mann, myk mann med stå hele natten, søker chubby 50+ som er feminin nok, og smaker som ei som elsker seg selv, og liker å øve pæ å throate og onanere begge to mens jeg ikke får våkne før kjønnet presses på munn mi, og jeg kjenner dama sitte å vugge fitta mot min allerede aktive tunge og jeg bare elsker kvinner. 

Tusen takk. ❤😜😇🙈🦄

Anonymkode: d0003...5a9

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Altså, du skriver "hun har kost med seg selv om natten" - I preteritum. Hvorfor skulle jeg være så veldig interessert i å høre om du koste med deg selv kvelden før, eller kvelden før der igjen.

Neste gang du koser så skriver du det til han i nåtid - da skal du se mannen våkner fort :)

Anonymkode: 63334...718

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...